جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جاده چالوس در ایام عید فطر یک‌طرفه می‌شود

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 619585
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از روز پنجشنبه(24 خرداد) تا روز یکشنبه (27 خرداد) خبر داد.
جاده چالوس در ایام عید فطر یک‌طرفه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مهرداد جهانی اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 23 خرداد تا ساعت 6  روز یکشنبه 27 خرداد در محور کرج چالوس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز پنجشنبه  24 خرداد تا 2 بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز پنجشنبه   24 خرداد الی 2 بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

 جهانی ادامه داد: در روز شنبه 26 خرداد نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد روز یکشنبه   27 خرداد،  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا 2 بامداد روز یکشنبه   از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس نیز همچنان ممنوع است.
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *