سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
رئیس ستاد استهلال:

به احتمال ۹۰ درصد جمعه عید سعید فطر است

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 619508
حجت‌الاسلام احمد مروی گفت: ۱۲۰ گروه در حال رصد هستند و گروه بیشتری در نقاطی که بیشتر مشخص می‌شود حضور پیدا می‌کنند. اگر گزارش‌ها به رهبری اطمینان آور باشد جمعه عید سعید فطر است، اما اگر اطمینان آور نبود جمعه سی‌ام است. در هر حال به احتمال ۹۰ درصد جمعه عید سعید فطر است.
به احتمال ۹۰ درصد جمعه عید سعید فطر است
به گزارش جهان نيوز، نشست خبری ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری امروز صبح مورخ 23 خرداد ماه 1397 با حضور نمایندگان این دفتر و در حضور اهالی رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

حجت الاسلام احمد مروی ریس ستاد استهلال در ابتدای این نشست گفت: پیش بینی کارشناسان بر این است که هلال ماه شوال در بخش هایی از کشور در روز پنجشنبه قابل رویت است اما رویت این ماه به عیانی رویت شروع ماه رمضان نیست.

۱۲۰ گروه در حال رصد هستند و گروه بیشتری در نقاطی که بیشتر مشخص می‌شود حضور پیدا می کنند. اگر گزارش ها به مقام معظم رهبری اطمینان آور باشد جمعه عید سعید فطر است اما اگر اطمینان آور نبود جمعه سی‌ام است. در هر حال به احتمال ۹۰ درصد جمعه عید سعید فطر است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *