چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

تهران رکورد تخلفات را شکست

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 619268
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 12 میلیارد ریالی متخلفان دراجرای طرح ضیافت خبر داد.
تهران رکورد تخلفات را شکست
به گزارش جهان نيوز، محمد خوشقدم با اعلام این خبر گفت: در مدت 25 روز که از اجرای طرح ضیافت می‌گذرد، تعداد 13 هزار و 874 مورد بازرسی با همراهی رؤسای شعب تعزیرات حکومتی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شده است.

وی افزود: در این گشت‌ها، 5 هزار و 360 واحد صنفی بدون تخلف بوده‌اند و به 4 هزار و 171 نفر از کسبه که تخلف جزئی داشتند، تذکر داده شده اما برای 3 هزار و 702 نفر از متخلفان پرونده تشکیل و منجر به جریمه 12 میلیارد و 88 میلیون ریالی شد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: استان‌های تهران، البرز و فارس دارای بیشترین پرونده‌های تشکیل شده و استان‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام نیز دارای کمترین پرونده تخلف بوده‌اند.

براساس این گزارش، طرح ضیافت از 26 اردیبهشت ماه سال جاری به منظور کنترل و نظارت بر بازار آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *