شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تماس الجزایری‌ها با کی‌روش

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب: 619104
یک سایت مراکشی از تماس تلفنی فدراسیون فوتبال الجزایر با سرمربی تیم ملی ایران برای هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
تماس الجزایری‌ها با کی‌روش
به گزارش جهان نيوز، سایت «البطوله» مراکش خبر داد که به نظر می‌رسد کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران این روز‌ها تمرکز کاملی برای دیدار‌های پیش رو خودشان در جام جهانی ندارد، چون یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی رابح ماجر، سرمربی الجزایر شده است.

رسانه‌های الجزایر خبر دادند که خیرالدین زطشی، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر تماسی را با یکی از نزدیکان کی روش داشته تا نظرش را درباره به دست گرفتن زمام هدایت تیم ملی الجزایر بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ باخبر شود.

کی روش با توجه به اینکه زبان‌های انگلیسی، پرتغالی و حتی فرانسوی را بلد است می‌تواند با بازیکنان الجزایر ارتباط خوبی داشته باشد. اما تنها مانعی که می‌توان به آن اشاره کرد دستمزد بالای کی روش است که به یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو می‌رسد. برای حل این مشکل فدراسیون الجزایر باید از سرمایه گذاری‌های شرکت‌ها استفاده کند.

چند روز پیش برخی از رسانه‌های خارجی از گزینه بودن کی روش برای هدایت تیم ملی کامرون خبر داده بودند. ماه گذشته نیز صحبت‌هایی از مذاکره مرد پرتغالی با فدراسیون ازبکستان نیز مطرح شد.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *