سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

گردش مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی پوشاک قاچاق

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب: 617337
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از گردش مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی پوشاک قاچاق در کشور خبر داد.
گردش مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی پوشاک قاچاق
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی بخش خصوصی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلی ترین مشکل بخش خصوصی این است که دولت رقیب این بخش است و اگر دولت دست از رقابت با آنها بردارد، بخش خصوصی راه خود را پیدا می کند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در مسئله ای اعم از سیاسی بخش خصوصی متضرر می شود حاکمیت هم باید هزینه خود را بپردازد.

وی با اشاره به فعالیت های مجمع نمایندگان استان در مجلس افزود: در قانون برنامه ششم کارهای خوبی برای کرمانشاه دیده شده که از جمله آنها می توان به افزایش ۱۰ درصد هرساله بودجه به عنوان استان جنگ زده و معافیت های مالیاتی برای استانهایی که بیکاری به نسبت جمعیت آنها زیاد است اشاره کرد.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: سال گذشته برای کرمانشاه مالیات ۲۷.۲ درصدی بسته بودند که با بحث و تلاش های نمایندگان این رقم را به ۹ درصد رساندیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اشاره ای به بحث مبارزه با قاچاق کالا کرد و گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی پوشاک قاچاق و ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی سیگار قاچاق که ۷۰ درصد سیگارهای قاچاق مربوط به دو شرکت خارجی است، باید پرسید که چطور این شرکت ها ارز خود را از کشور خارج می کنند ولی برای تولیدکننده ارز نداریم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *