سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

سقوط جنگنده F7 ارتش در حسن آباد اصفهان

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 617260
هواپیمای جنگی اف 7 نیروی هوایی ارتش ظهر امروز در منطقه کویری شهرستان اصفهان سقوط کرد.
به گزارش جهان نيوز، حدود ساعت 12:30امروز یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی 20 کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا (محدوده ی مزرعه رضائیه) سقوط کرد.
 
گفته می شود پیش از سقوط هواپیما دو نفر سرنشین این خلبان خود را از هواپیما خارج نموده اند و تلاش برای یافتن این دو خلبان در کویر ادامه دارد.

این هواپیمای جنگنده شکاری در منطقه ای کویر سقوط کرده است و پیش از سقوط خلبانان اِجکت کرده اند بنا بر اعلام منابع خبری لاشه هواپیما 20دقیقه پیش پیدا شده است.

هم اکنون منطقه توسط نیروی انتظامی و ارتش به عنوان منطقه ورود مممنوع اعلام شده است.

قبل از این در تاریخ 8 اردیبهشت سال95 نیز یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی شهرستان نایین سقوط کرده و منهدم شده بود.

منبع:صدا وسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
خوب چرا خجالت میکشید که بگویید این جت های جنگی عمرخودرا کرده اندو فقط بدرد ذوب فلزات میخورند.داشتم صحبتهای بنده خدا در قوه قضائیه را میخواندم انقدر که قانون را مشت و لگد کرده اید و برسر مردم میزنید و زندگی خود را معطوف به فراگیری علومی کرده اید که مردم بزیند.مقداری وقت میگذاشتید علوم وفنونی را یاد میگرفتید که هرروز شاهد اجکت کردن این خلبانها نباشیم وجتهای جدیدی میساختید آخه شما که تحریمید بهتان جت نمیدند.پس مقداری فکر کنید بعد بسازید.