شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۴

ابتکار: می‌خواهند وضع کشور را بحرانی نشان‌ دهند!

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 616623
کسانی که کشور را به وضعیت نابسامانی رساندند و مشکلات بسیاری را به حوزه اشتغال، اقتصاد و صنعت تحمیل کردند، افراد مشخصی هستند. پرونده برخی از این افراد رسیدگی شده ولی معلوم نیست چرا این رسیدگی‌ها ناقص می‌ماند و کامل نمی‌شود در حالی که جرایم و تخلفات بسیار روشن و مشخص است.
ابتکار: می‌خواهند وضع کشور را بحرانی نشان‌ دهند!
به گزارش جهان نيوز، معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به طرح موضوع عذرخواهی رئیس‌جمهور از مردم بابت برجام گفت: طرح دیدگاه‌های یک نفر به جای دیدگاه‌های یک جریان و ارگان، یک بازی رسانه‌ای بود که انجام شد اما به نتیجه نرسید.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی باید از مردم عذرخواهی کنند؟ اظهار داشت: کسانی که قانون را دور می‌زنند، به رای مردم احترام نمی‌گذارند، سعی می‌کنند شرایط کشور را متشنج کرده و وضعیت را بحرانی نشان دهند، درصدد نامناسب نشان دادن وضعیت سرمایه‌گذاری و تعامل در ایران هستند و می‌خواهند ناامیدی را در کشور و در میان مردم و جوانان ایجاد و ترویج کنند، باید از مردم عذرخواهی کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: کسانی که کشور را به وضعیت نابسامانی رساندند و مشکلات بسیاری را به حوزه اشتغال، اقتصاد و صنعت تحمیل کردند، افراد مشخصی هستند. به پرونده برخی از این افراد رسیدگی شده ولی معلوم نیست چرا این رسیدگی‌ها ناقص می‌ماند و کامل نمی‌شود در حالی که جرایم و تخلفات بسیار روشن و مشخص است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كي ميخواد؟؟؟؟؟ زمان اينگونه ديالوگ ها گذشته
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه شما در محیط زیست کارهای خارق العادهای انجام دادی . حضور شما امروز برای کشور چه نفعی دارد.
م ج
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا خبر از گرانی مسکن؟خبر از اجاره؟خبر ازبیکاری جوانان مردم؟خبر از ازدواج نکردن دخترو پسر 35تا 40 سال و و و و وو؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چند بار بگم تو فقط برو تو آشپزخونت قرمه سبزیتو بپز. ...