جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گریم شخصیت امام (ره) بسیار سخت بود+ تصاویر

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 614846
گریمور سینما و تلویزیون گفت: در سریال "معمای شاه" گریم‌های سختی داشتیم و گریم شخصیت امام خمینی (ره) بسیار سخت بود. در این سریال شخصیت‌هایی را گریم کردیم که با وجود سختی، گروه گریم، تولید و کارگردانی از آن خرسند بوده و مردم نیز از آن رضایت داشتند.
گریم شخصیت امام (ره) بسیار سخت بود+ تصاویر
به گزارش جهان نيوز، شهرام خلج گریمور سینما و تلویزیون درباره وضعیت فعالیت خود در عرصه چهر پردازی آثار تاریخی گفت: من علاوه بر آثار تاریخی گریم آثار روز هم انجام می‌دهم کما این که در سال گذشته در ۸ اثر غیر تاریخی و روز گریم را برعهده داشته‌ام.
وی در همین راستا افزود: کار تاریخی سختی‌های خود را دارد و هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد. وقتی کسی در عرصه‌ای جا می‌افتد پیشنهادات بعدی نیز همان فضا را دارد، فرد چاره دیگری ندارد و مجبور به ادامه آن مسیر است.
وی درباره سختی گریم یک اثر تاریخی در مقایسه با گریم انواع دیگر آثار اظهار کرد: گریم آثاری که مربوط به زمان امروزی است نسبت به آثار تاریخی از نظر زمانی راحت‌تر است، چون در زمینه گریمِ چهره به تغییرات زیادی نیاز نیست، اما در کار‌های تاریخی به دلیل اضافه کردن ریش یا مو و تغییر در چهره برای مشابه‌سازی، گریم به زمان بیشتری نیاز دارد و از این نظر کار سخت می‌شود و این تنها تفاوت گریم در کار تاریخی و امروزی است، اما به عقیده شخصی من گریم اثر روز سخت‌تر است.

گریمور سینما: گریم شخصیت امام (ره) بسیار سخت بود

این گریمور به مسئله اهمیت و توجه بازیگران به گریم در یک نقش از نگاه دیگری پرداخت و افزود: بازیگران به مسئله گریم توجه دارند و برایشان حسّاس است چرا که این مسئله به نوعی آبروی خود آنان به حساب می‌آید، اما به دلیل شرایطی که وجود دارد اعم از اقتصادی و قراردادی مجبورند با دو سه اثر همزمان همکاری کنند تا معیشت آنان تامین شود، به استثنای دو تا سه بازیگر که دستمزد خوبی دریافت می‌کنند نسبت به سایر بازیگران این مشکل وجود دارد که در چند اثر همزمان همکاری می‌کنند، ما نیز مجبوریم که با مراعات شرایط آنان در رسیدن به چند اثر تنها چند ساعت آن‌ها را در صندلی گریم بنشانیم مگر اینکه یک نقش اهمیت زیادی داشته باشد که درباره آن با بازیگر صحبت کرده و نقش را توضیح می‌دهیم که باید ریش و موی خود را کوتاه کند و در خدمت گریمور باشد.

گریم معمای شاهخلج درباره گریم سریال "ایراندخت" در مقایسه با سریال‌های قبلی محمدرضا ورزی توضیح داد: سریال ایراندخت در مقایسه با سریال‌های قبلی ورزی داستان جذابتری داشت و نمی‌توان گفت: روایت تاریخی داشت، ولی آثار قبلی ورزی روایت تاریخی زیادی درونشان بود به همین دلیل باید به شدت به مستندات دقت می‌کردیم.

وی درباره سخت‌ترین شخصیتی که در عرصه گریم اجرا کرده است، بیان کرد: در سریال "معمای شاه" گریم‌های سختی داشتیم و گریم شخصیت امام خمینی (ره) بسیار سخت بود. در این سریال شخصیت‌هایی را گریم کردیم که با وجود سختی، گروه گریم، تولید و کارگردانی از آن خرسند بوده و مردم نیز از آن رضایت داشتند.

گریمور سینما: گریم شخصیت امام (ره) بسیار سخت بود

خلج درباره فعالیت‌هایش خاطرنشان کرد: پیشنهاد یک اثر فانتزی با نام "فضانوردان کوچک" به کارگردانی سید جواد هاشمی به من داده شده است که پیش تولید آن از شنبه شروع می‌شود و موضوع اثر درباره شخصیت چند بچه است که به محیط ناشناخته می‌روند. درباره یک کار سینمایی با آرش معیریان صحبت کرده‌ام که قرار است شروع شود. قرار است یک سریال نیز با مهرداد خوشبخت شروع کنم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *