شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

ادعای وزیر دفاع آلمان درباره آینده اسد در سوریه

جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 612993
وزیر دفاع آلمان به طور تلویحی با متهم کردن رئیس‌جمهور سوریه به دست داشتن در کشتار مردم این کشور اعلام کرد که وی در آینده سوریه جایی ندارد.
ادعای وزیر دفاع آلمان درباره آینده اسد در سوریه
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فارس، «اورسولا فون‌درلین» وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در آینده این کشور در قدرت نخواهد بود.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، فون‌درلین مدعی شد: «آینده  (سوریه) با حضور اسد که قصاب است و دست‌هایش به خون آغشته است، امکان ندارد.» وی افزود: «در پایان تلاش‌ها برای صلح، گذر از اسد به چیزی  (شرایطی) جدید قرار دارد.» این مقام آلمانی همچنین معتقد است که روسیه در دراز مدت از سوریه حمایت نخواهد کرد.

به این ترتیب، با هدف اینکه سوریه به بحرانی مانند آنچه لیبی به آن دچار شد، دچار نشود باید ساختار‌های کنونی  سوریه حفظ شوند.

رسانه‌های روسی ساعات شبانگاهی پنج‌شنبه از سفر  اسد به شهر ساحلی سوچی و دیدار با  «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه خبر دادند. دیدار قبلی دو رئیس‌جمهور، در همین شهر و در اواخر پاییز سال گذشته صورت گرفته بود.

پوتین در بخشی از سخنان خود تأکید کرد: «امیدواریم که با توجه به پیروزی‌های چشمگیر ارتش سوریه و به راه افتادن روند سیاسی حل بحران این کشور، نیروهای خارجی از سوریه عقب کشیده شوند.» رئیس‌جمهور روسیه گفت: «امیدواریم که سازمان ملل و همه کشورهای علاقمند به حل بحران سوریه، در روند سیاسی شرکت کنند.»

از آغاز ناآرامی‌ها در سوریه در سال 2011 تاکنون، بر طبق اعلام سازمان ملل متحد، بیش از 400 هزار نفر کشته شده اند و میلیون‌ها تن هم از محل زندگی خود آواره شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا آلمان فکر کرده که میتواند در مورد ماندن یا نماندن اسد پیش بینی کند و نظر بدهد؟
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا سریع تر کله اش کید و کمی تنبلی و مفت خوری را بزارید کنار تمومش کنید تا دلار و نفت ما اینقدر اونجا خرج نشه