جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

صاحب یکی از شهرهای استان تهران پیدا شد!

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 612907
درخواست «مدعی تولیت شهرستان قدس» در مراجع قضایی رد شد
صاحب یکی از شهرهای استان تهران پیدا شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از رد درخواست فردی که مدعی تولیت شهرستان قدس بود، در مراجع قضایی خبر داد.

عباس پوریانی با اشاره به پرونده فردی که مدعی شده است تولیت املاک و اموال شهرستان قدس مربوط به اوست، اظهار کرد: پرونده این شخص به شعبه هشتم مجتمع قضایی شهید بهشتی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: بر اساس مدارک و مستندات موجود و استدلال همکاران قضایی درخواست این فرد مبنی بر دریافت حکم تولیت اموال و املاک شهرستان قدس رد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس رای دادگاه، حکم تولیت اداره اوقاف شهرستان قدس برای اداره املاک و اموال این شهرستان صادر شده است.

رییس محاکم عمومی و انقلاب تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی املاک و اموال شهرستان قدس موقوفه است و چنانچه فردی مدعی تولیت اموال موقوفه شود به راحتی می‌تواند بر این اموال دخل و تصرف کند.

پرونده‌های دعاوی موقوفه در مجتمع قضایی شهید بهشتی رسیدگی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ممکن است منظورش این بوده است که زمینهایش مال ایشان بوده است. البته بنده مزرعه ای را می شناسم به نام مزرعه صاحب الزمان (عج) د ر زرین شهر اصفهان که اسمش هم مزرعه بوده و کشت و کار درش می شده است ولی در زمان طاغوت آن را متصرف شدند و دست خیلی ها به هیچ کجا نرسید که نرسید.
United States
صاحب كدومه بابا ؟! ميگه توليت ! انگار حالتون خوب نيست !
Iran, Islamic Republic of
شهرستان قدس قبلابه قلعه حسنخان معروف بود واحتمالا طرف سندداردوراست میگه وپیش کش ازطرف رئیس دولت بوده باشد