جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

فعاليت جامعه روحانيت مبارز تهران كشوري مي‌شود

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 612786
عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز از تصويب اساسنامه جديد اين تشكل خبر داد و گفت: قرار بر اين است تا فعاليت‌هاي جامعه روحانيت مبارز فراتر از تهران باشد.
فعاليت جامعه روحانيت مبارز تهران كشوري مي‌شود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر، عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز از نهایی شدن فرايند بررسي و تدوين اساسنامه جديد اين جامعه خبر داد. وي در همين باره اظهار داشت: جامعه روحانيت مبارز مدتي است مشغول بررسي اساسنامه‌ قبلي خود جهت انسجام بخشيدن به تشكيلات خود بر اساس مقتضيات زمان است. رهبر ادامه داد:

جامعه روحانيت قصد دارد در صحنه عمل و همراه با ديگر تشكل‌هاي روحاني مستقر در تهران يا ساير استان‌ها، در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي و سياسي حضور منسجم‌تری داشته باشد. وي گفت: جلسات بررسي و تدوين اساسنامه پايان يافته و ماحصل كار به تصويب شوراي مركزي رسيده است. رهبر تصريح كرد: احتمالاً در آينده، نشست‌هايي با روحانيون ديگر مناطق و استان‌ها خواهيم داشت تا بيش از پيش، انسجام، همسويي و همدلي بين جامعه روحانيت افزايش يابد. رهبر در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه آيا بنا داريد، پسوند «تهران» را از جامعه روحانيت برداريد و در ساير استان‌ها هم شعبه كاري داشته باشيد، اظهار داشت: جامعه روحانيت مبارز از گذشته در اصفهان يا نقاط ديگر هم شعبه داشته است اما در نگاه جديد، قرار بر اين است تا فعاليت‌هاي جامعه روحانيت فراتر از تهران باشد و روحانيوني كه به مباني اين حركت باور دارند، به اين حركت بپيوندند تا حركتي منسجم در آينده ايجاد شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *