پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جدیدترین اخبار از تحولات میدانی در یمن

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 612776
پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان را در شهر مرزی منبه در استان صعده سرنگون کرد.
جدیدترین اخبار از تحولات میدانی در یمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، در یمن امروز پنجشنبه به نقل از منبعی نظامی در استان صعده در شمال این کشور اعلام کرد: پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان را در شهر مرزی منبه در استان صعده سرنگون کرد.

خبرنگار العالم همچنین از تداوم حملۀ ناوهای سعودی به خاک یمن خبر داد و افزود : کشتی های جنگی عربستان و امارات 6 موشک به سوی زمین های کشاورزی یمنی ها در منطقه العرج در شهر باجل استان الحدیده در غرب یمن شلیک کردند.
خبرنگار العالم به نقل از منبعی نظامی در استان نجران در جنوب عربستان هم گزارش داد: نیروهای یمنی عملیات پیشروی نیروهای ارتش عربستان به سوی رشته کوه های "اضیق" استان نجران را خنثی کردند.

این منبع افزود : انهدام یک دستگاه خودروی ارتش عربستان هنگام پیشروی به سوی رشته کوه های "اضیق" نیز باعث هلاکت و مجروحیت سرنشینان آن شد.

خبر دیگر اینکه توپخانۀ ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نیروهای ارتش عربستان را در صحرای البقع استان نجران زیر آتش گرفتند.

همچنین؛ نیروهای یمنی مواضع ارتش سعودی و مخفیگاه های مزدوران عربستان را در خاک کشور خود و جنوب عربستان هدف قرار می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *