شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

ترامپ، مهاجران غیرقانونی را «حیوان» خواند

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 612735
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتقاد از قوانین مهاجرتی این کشور، مهاجرانی که غیرقانونی و بدون سند در ایالات متحده حضور دارند را «حیوان» خواند.
ترامپ، مهاجران غیرقانونی را «حیوان» خواند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در حالی که اظهارنظرهای غیرانسانی دونالد ترامپ و توهین‌های نژادپرستانه او ادامه دارد، حال از نظر رئیس‌جمهور آمریکا مهاجران غیرقانونی در این کشور، «حیوان» هستند و انسان نیستند.

طبق گزارش «ویک»، دونالد ترامپ در نشستی با حضور قانونگذاران ایالتی و پلیس کالیفرنیا، مواضع تند خود درباره «مهاجران غیرقانونی» و لزوم مقابله با آنها را تکرار کرد و البته پا را از این هم فراتر گذاشت.

رئیس‌جمهور آمریکا، درباره مهاجران غیرقانونی و آنهایی که بدون سند و مدرک در آمریکا حضور دارند، گفت: «اینها آدم نیستند. اینها حیوان هستند».

وی با انتقاد از قوانین مهاجرت و سیاست‌ها در قبال مهاجران غیر قانونی در آمریکا، قوانی موجود در آمریکا را «احمقانه ترین قوانین موجود در جهان درباره مهاجرت» خواند.

ترامپ همچنین، مواضع دموکرات‌ها درباره مهاجرت و مهاجران را به باد انتقاد شدید خود گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


M.sh
Iran, Islamic Republic of
پس حیوان ترینشون خود شماها هستید که باحمله به سرزمین بومی سرخ پوستان امریکایی، انها را قتل عام و سرزمین مادریشان را اشغال کردید. وهمچنین با حمله به نیوزلند مائوری هارو قتل عام وسرزمینشان را اشغال کردید!