جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

رونمایی از طرح‌های خدمت جهادی دین‌پژوهان

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 612712
نمایشگاه رونمایی از طرح‌های خدمت جهادی دین‌پژوهان به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.
رونمایی از طرح‌های خدمت جهادی دین‌پژوهان
به گزارش جهان نيوز، نمایشگاه رونمایی از طرح‌های خدمت جهادی دین‌پژوهان حوزه دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به میزبانی این دانشگاه و به مدت سه روز برگزار می‌شود.
 
در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، از طرح‌های برگزیده خدمت جهادی دین‌پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز دانشگاه علم و صنعت، رونمایی می‌شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین فرجی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: این رویداد شامل چهار بخش شناخت مسائل و مشکلات جامعه، تحلیل مسئله، روایت برای دانشجویان و یادگیری و اقدام است که توسط دین‌پژوهان این مرکز انجام شده است و در قالب طرح‌های جهادی به مراکز مختلف دانشگاهی و مردمی عرضه می‌شود که در بخش اقدام تولید محصول را به دنبال دارد.
 
گفتنی است؛ این رویداد در روزهای 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه از ساعت 11 الی 15 در دانشگاه علم و صنعت مقابل ساختمان 15 خرداد برقرار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتظر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این دانشجویان