جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دفاع ژاپن از مانور نظامی واشنگتن و سئول

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 612483
یک مقام ارشد ژاپنی اظهار کرد، توکیو مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی را در راستای مانورهای این سه متحد می‌داند که "ستون‌های اصلی دفاعی" در منطقه هستند.
دفاع ژاپن از مانور نظامی واشنگتن و سئول
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ، یاسوتوشی نیشیمورا، معاون دبیر کابینه ژاپن اظهار کرد، توکیو در حال ایجاد آمادگی برای مذاکرات میان کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا است، به این امید که اقدامی به سوی دستیابی به راهکاری جامع برای حل بحران‌های کره شمالی باشد.
 
نیشیمورا گفت، ژاپن همکاری خود را با آمریکا و کره جنوبی ادامه خواهد داد و این سه کشور بر لزوم حفظ تحریم‌ها علیه کره شمالی تا بروز تغییرات در سیاست‌های این کشور با یکدیگر توافق دارند.

وی افزود: ما معتقدیم که برگزاری مانور مشترک نظامی کره جنوبی و آمریکا برای حفظ صلح و امنیت منطقه‌ای اهمیت دارد.
کره شمالی نشست امروز (چهارشنبه) خود با کره جنوبی را بر سر مانور نظامی مشترک این کشور با آمریکا لغو کرد و گفت، در صورتی که نشست با آمریکا یک امر "یک سویه" برای خلع سلاح هسته‌ای از کره شمالی باشد، تمایلی به برگزاری این نشست ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *