يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
در حال بروزرسانی؛

جنگنده های سعودی صعده یمن را بمباران کردند

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 612420
جنگنده های سعودی شهرستان مرزی سحار در استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.
جنگنده های سعودی صعده یمن را بمباران کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، منطقه المهاذر شهرستان سحار امروز در پنج نوبت بمباران شد و پرواز هواپیماهای سعودی بر فراز منطقه همچنان ادامه دارد.

(العالم- چهارشنبه 07:52) افرادی مسلح شب گذشته (سه شنبه-25 اردیبهشت) دکتر "نجات علی مقبل" رئیس دانشکدۀ علوم پزشکی شهر عدن را به همراه پسر و دختر خردسالش در منطقه "انماء" ترور کردند. 

(العالم- چهارشنبه 07:36) منابع خبری از پرواز مستمر جنگنده های متجاوز عربستان بر فراز مناطق مسکونی شرق و جنوب شهر تعز در جنوب یمن گزارش دادند

(العالم- چهارشنبه07:31) تعدادی از مزدوران عربستان در درگیری با نیروهای یمنی در منطقه وادی الملح در شرق شهر صرواح استان مأرب کشته و زخمی شدند. 

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 

تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *