شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۲۹
کسی جرات نمی کند در فضای مجازی از روحانی دفاع بکند

مردم از مخالفت روحانی با تلگرام چگونه استقبال می‌کنند؟/ روزنامه اصلاح‌طلب: الان فقط سخن از ناکارآمدی دولت لایک دارد/ با يك جمله درباره ناكارآمدي دولت در فضاي مجازي مشهور می‌شوید

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 609440
اگر مي‌خواهيد در فضاهاي مجازي مثل مور و ملخ بر سر شما بريزند كافي است بگوييد روحاني را تنها نگذاريم كافي است بگوييد كنار او بايستيد.
مردم از مخالفت روحانی با تلگرام چگونه استقبال می‌کنند؟/ روزنامه اصلاح‌طلب: الان فقط سخن از ناکارآمدی دولت لایک دارد/ با يك جمله درباره ناكارآمدي دولت در فضاي مجازي مشهور می‌شوید
گروه سیاسی جهان نيوز: حسن روحانی برای انحراف افکار عمومی از واقعیات تلخ دولت در اقتصاد و سیاست خارجه هرچند وقت یکبار تلاش می کند با ایجاد مواضع سیاسی و چالشی موج آفرینی کند.

به گزارش جهان نيوز، در حالیکه دولت برای فیلتر تلگرام از چند ماه قبل برنامه ریزی های کرده، به یکباره اعلام می کند مخالف فیلتر تلگرام است! در این میان سوال اساسی این است که اینبار موضع گیری وی توانسته نظر افکار عمومی را به خود جلب کند؟ آیا توانسته تا مدتی دیگر مردم را از مشکلات دولتش دور کند؟

برآوردهای اصلاح طلبان در پاسخ به این سوالات جالب به نظر می رسد. روزنامه اصلاح طلب اعتماد در سرمقاله خود نوشته است: «اكنون بازار انتقاد گرم‌تر از هميشه است. يك جمله درباره ناكارآمدي دولت بنويسيد حداقل ٢٤ ساعت در فضاي مجازي مشهور مي‌شويد، از راي‌تان اعلام پشيماني كنيد اين شانس را داريد كه در رسانه‌هاي بيگانه و روزنامه‌هاي داخلي هم به شما اشاره كنند. خلاصه اينكه الان نان در گفتن همين حرف‌هاست.يكي نوشته بود اگر قرار است كه رييس‌جمهور هم مثل ما به فيلتر تلگرام معترض باشد ديگر چه فرق است ميان ما، بنشيند در خانه و همين چيزها را بگويد. يكي ديگر هم گفته بزرگ‌ترين عيب تلگرام اين بود كه باعث پيروزي روحاني شد. لايك خوردن الآن در گفتن اين حرف‌هاست.»

این روزنامه می افزاید:« البته ناگفته نماند كه پيش از اين خارج شدن سريع‌السير جهانگيري از تلگرام مثل يك پيت بنزين آتش دل طرفدارانش را شعله‌ور كرد. به نظر طرفداران دولت تلگرام مثل يك نردبان بود كه دولت از آن بالا رفت، انتخابات را برد و بعد در بالاي پشت‌بام ايستاد و اوراق شدنش را نظاره كرد.»

اعتماد تصریح می کند:« الان كوتاه‌ترين ديوار، ديوار روحاني است.وضعيت او الان مثل آن كسي است كه مالش را ربوده‌اند اما همه اطرافيان به جاي رباينده، او را سرزنش مي‌كنند كه چرا مالت را سفت نگرفتي يا چرا در را باز گذاشتي؟ الان اگر مي‌خواهيد در فضاهاي مجازي مثل مور و ملخ بر سر شما بريزند كافي است بگوييد روحاني را تنها نگذاريم كافي است بگوييد كنار او بايستيد. ظريف هم كه روزگاري مصدق معاصر ناميده مي‌شد الان در صفت زمينگير شدن بيشتر شبيه مصدق است»

پیش از این نیز روزنامه اصلاح طلب قانون نیز درباره وضعیت فعلی دولت روحانی نوشته بود:«بی‌شک می‌توانیم دولت دوازدهم را بی‌دستاوردترین دولت قرن اخیر بنامیم. دولتی که نه تنها تا کنون دستاوردی نداشته بلکه تلاش‌های دولت‌های پیشین را نیز برباد داده‌است.وضعیت ارتباط با کشورهای مختلف نیز که نیازی به صحبت درباره آن نیست و حتی مغرب و جیبوتی برای ایران خط و نشان می‌کشند؛ درباره پول ملی و ارزش پاسپورت ایرانی هم وضعیت به گونه‌ای است که دیگر برادران افغان ما نیز برای فعالیت در ایران میلی ندارند؛ برجام نیز با این وضعیت امروز نفس‌های آخر را می‌کشد!سرخوردگی و سرافکندگی مردم تنها دستاورد دولت روحانی به حساب می‌آید؛ دولتی که بیشتر وعده‌ها و سخنرانی‌ها را داشته ولی امروز دستانش تهی است؛ بنابراین شخص حسن‌روحانی به جای آنکه ژست دلواپس گرفته و بالای منبر برود و برای مردم سخنرانی کرده و مشکل را به گردن دیگران بیندازد، دلایل این بحران‌هایی که اذهان عمومی را درگیر کرده است بیان کند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
⭕️ جیمز ریکاردز مشاور کاخ سفید در امور جنگ_ارزی در سال 2012 گفت: جنگ ارزی علیه ایران، گروه دیگری را به قدرت می رساند تا مسئله هسته ای ایران را از طریق دیگری حل کنیم

جیمز ریکاردز نویسنده کتاب پر فروش "جنگ های ارزی" در سال 2012 در اندیشکده کارنگی آمریکا گفت: هم اکنون که صحبت می مکنیم، جنگ ارزی علیه ایران در حال صورت گرفتن است. آمریکا تحریم ها علیه ایران را افزایش داده و این روند ادامه دارد. اخیرا رئیس جمهور آمریکا دسترسی بانک مرکزی ایران را به سیستم مالی دنیا قطع کرده است

🔸وی ادامه داد: در این حالت به بانک های دیگر می گوییم که اگر با بانک مرکزی ایران مراودات مالی داشته باشید، همکاری با آمریکا را از دست می دهید. بانک های بزرگی هم چون بانک دویچه، یو بی اس و ... . نیازی نیست که به آنها دوبار گفته شود . آمریکا در این مورد جدی است

🔸این کارشناس آمریکایی افزود: این اقدام آمریکا باعث شد که 40% ارزش ریال در یک روز کاهش یابد. حقیقت این است که انتخابات ایران نزدیک است و جالب است که آمریکا این اقدام را در نزدیکی انتخابات ایران انجام می دهد. اهداف این اقدام می تواند تأثیرگذاری بر انتخابات ایران، تحریک دوباره جنبش سبز و ایجاد نارضایتی گسترده باشد!

🔸جیمز ریکاردز درباره هدف آمریکا برای تغییر رژیم ایران گفت: بهترین راه بی ثبات سازی استفاده از افزایش تورم است. تغییر رژیم اسم همین بازی است که در ایران در حال اجرا است. هیچ کس جنگ را دوست ندارد، اما می توانیم کاری کنیم که گروه دیگری در ایران به قدرت برسند و مسئله ی هسته ای را از طریق دیگری حل کنیم. این جنگ مالی است که از 2009 علیه ایران شروع کردیم و نتیجه آن را بزودی می بینیم!
Iran, Islamic Republic of
حالا وقتی نگاه میکنیم که کیا با رها کردن اقتصاد ،به تکمیل پازل دشمن در داخل کشور کمک میکنند ، میفهمیم که دشمن خارجی بدون دنباله داخلی ،هیچوقت کاری نمیتونه از پیش ببره!
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
جیمز کارتر چرت گفته
Iran, Islamic Republic of
روحانی درگیر سنگ اندازی گروه مخالف شده ولی مردم رهاش نمی کنن
باورش داشتن که بهش رای دادن
اصولگرایان به هدفشون نمیرسن
Iran, Islamic Republic of
عشقی مثال زدنی
بالاتر از ویس-رامین
بالاتر از خسرو، شیرین
بالاتر از لیلی و مجنون
Iran, Islamic Republic of
خخخع از سلبریتهای پشیمان معلومه مردم چقدر بهش چسبیدن ورهاش نمیکنند! فیش حقوق نجومیت چقدره داداش من؟!
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی واسه همینم نباید رهاش کنه
Canada
روحانی به سلبریتی های سگ باز احتیاجی نداره. بلکه آنها هستند که برای مطرح کردن خودشان به روحانی می چسبند.
Iran, Islamic Republic of
با افزایش نرخ سکه و دلار و آشفتگی در اقتصاد همه از رای به روحانی پشیمان شده اند.
Iran, Islamic Republic of
هیچکس پشیمون نیست داداشی
ایشون منتخب مردم ایران هست و رهبر عزیز پشت همه دولت ها بوده اند و ازشون حمایت کردند
البته جایی که تذکر لازم بوده داده اند اما ما تکرار کردیم
Iran, Islamic Republic of
یک سر به مردم کوچه و بازار بزن می بینی که همه از انتخاب اشتباه خود نادم و پشیمان شده اند.
United Kingdom
بچسب ولی آخر عاقبت نداره گفته باشم
Iran, Islamic Republic of
می شه چند نمونه از سنگ اندازی را بفرمایید و کلی حرف نزنید مصداق ، نوشته های شما را می خوانم یاد دیوارکشی و دهه شصت و .....می افتم ، شما که می بینید چگونه با افکار شما بازی می کنند ، دوست عزیز برای نمونه بروید و نظر ایشان و اعضا دولت را در دو ماه گذشته در خصوص تلگرام بخوانید چقدر دو پهلو حرف زدن
.....
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
آقا این علی برکت الله و یزید در آخر مجلسش می گفته
منبع : کتاب تاریخ تمدن اسلام- نوشته جرجی زیدان- صفحه 1007
دوستان شما نگید
United Kingdom
واقعا؟
Iran, Islamic Republic of
وای بر ما اگر نظر این نویسنده انقدر برای شما مهم و درست است یعنی مدت چهل سال راه را از همون روز اول اشتباه رفته ایم انها میتوانند به این راحتی اقتصاد ما را به چالش بکشند
Iran, Islamic Republic of
معلومه اقتصاد ما آسیب پذیره ،چون همیشه یه عده لیبرال در همه دولتها،دو دستی اونو چسبیدن وبا نسخه های صندوق بین المللی پول ، میخوان مشکل رو حل کنند.از اون دسته هم که گوش به فرمان کدخدان ،بگذریم که............
Iran, Islamic Republic of
به طور کلی این بلبشوی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی که الان رخ داده باید سال اخر دولت رخ میداد که سال اول رخ داده واقعا دولت روحانی ضعیفترین دولت تاریخ ایران هست و همچنان خواهد بود واقعا اینا اگه روزی فقط نیم ساعت کارمیکردن الان با این حجم از بی دستاوردی روبرو نبودن به هر حال حتی اگر این انتخاب فاجعه منجر به آگاهی و پختگی مردم شود ارزشش را دارد که 8 سال کشور نابود شود اما مردم بیدار شوند که دروغ و از راست تشخیص دهند همین یک مورد کافیست انشالله
United Kingdom
متنتون عالی بود
هاشمی
United States
با دولت روحانی مخالفم به خاطر بی کفایتی در اداره مملکت و برباد دادن توان هسته ای با برجام
نه به خاطر بستن تلگرام و این دغدغه هائی که مخصوص سلبریتی های بی درد است
عمار
Iran, Islamic Republic of
بیشترفضا ی مجازی ما در تصرف دشمن است:
-خبرنگار مادر فرانسه به ضرب گلوله پلاستیکی پلیس فرانسه به کما رفت هیچکس چه در داخل وچه درخارج واحقوق بشرا راه نیانداخت .هیچکس نگفت چرا درکشور به اصطلاح مهد آزادی چرا به معترضان شلیک میشود وچرا خبرنگاران مصون از ضرب وشتم پلیس نیستند.
-در تهران یک خانم هتاک وقانون شکن در مقابل پلیس ایستادگی میکند وتوهین میکند .تمامی شبکه های اجتماعی وفضای مجازی داخل وخارج یکصدا واصفا سر میدهند که اینجا حقوق بشر رعایت نشده !!!
-معلوم میشود هرکس قانون جمهوری اسلامی را بشکند حقوق دارد اما در سایر کشورها معترضین به شدت سرکوب میشوند وحقوقی هم ندارند!!
-آیا به نظر شما فضای مجازی توسط دشمن اداره نمیشود؟
United States
وچه کس و یا کسانی دوست دارند دولت ناکارآمد باشد 😁
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما دوست داریم هر دولتی روی کار بیاید کار آمد باشد و به مردم خدمت کند
خواه اسم رئیس دولت حسن باشد یا محمود یا ایکس و وای و زد
چه فرقی دارد باید کار آمد باشد و در مقابل مکر دشمنان زیرک و شجاع باشد
ولی مصیبت این است که متاسفانه چنین نیست و نمی خواهد بپذیرد
United Kingdom
خودشون تا القا کنن نظام ناکارامده
Iran, Islamic Republic of
دولت نا کارآمد هست. احتیاجی به دوست داشتن و آرزو کردن نیست.
دولتی که با شعارهای واهی و جوان پسند آمد باید پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی
تویسرکانیها
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی شما خودتان خوب میدانید که ترامپ توافق را باطل نخواهد کرد پس این دوئل تبلیغاتی را که تهدیدهای شما باعث قبول توافق شد را کنار بگذارید و به درد مردم برسید که خیلی گرفتار هستند.