شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

​۱۲۳کشته و زخمی؛ تلفات ارتش سعودی در یک ماه

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 608917
تلفات ارتش عربستان در درگیری‌های مرزی با یمن در ماه آوریل به ۸۲ کشته و ۴۱ زخمی رسید.
​۱۲۳کشته و زخمی؛ تلفات ارتش سعودی در یک ماه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سایت شبکه المسیره گزارش داد: طبق آخرین گزارش منتشر شده از سوی این شبکه ، آمار تلفات در جریان عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه پایگاه‌های ارتش عربستان و تشکیلات نظامی دیگر این کشور در مناطق درگیری‌ مرزی با یمن در ماه آوریل گذشته در جبهه‌های جیزان، نجران و عسیر به ۸۲ کشته و ۴۱ زخمی رسید، این در حالی است خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد که تعداد کشته‌ها به ۵۳ تن رسیده است.

یک منبع نظامی در ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد ،  تعداد واقعی کشته‌ها و زخمی‌شدگان ارتش سوریه بیش از آن چیزی است که رسانه‌های عربستانی اعلام کردند و رژیم عربستان علاوه بر پنهان کردن آمار واقعی کشته‌ها، خسارت‌ها و ضررهای وارده طی سه سال گذشته از تجاوزگری‌هایشان علیه یمن را نیز کتمان می‌کند.

تلفات ارتش عربستان طی ماه مارس گذشته به ۵۵ کشته و ۵۳ زخمی رسیده که شبکه "المسیره" اوایل ماه گذشته اعلام کرد، آمار تلفات دو ماه مارس و آوریل روی هم رفته به ۱۳۷ کشته و ۹۴ زخمی رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *