جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

شیطنت رسانه‌ای در سفر شمخانی به سوچی

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب: 607205
یک مقام مطلع در شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه گفت: برخی شایعات منتشر شده در خصوص میانجیگری نیکلای پاتروشف برای ملاقات معاون مشاور امنیت ملی اسراییل با علی شمخانی کذب است.
شیطنت رسانه‌ای در سفر شمخانی به سوچی
به گزارش جهان نيوز، یک مقام مطلع در شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه گفت: برخی شایعات منتشر شده در خصوص میانجیگری نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه برای ملاقات معاون مشاور امنیت ملی اسراییل با علی شمخانی کذب است.

این مقام مطلع در شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه تاکید کرد که چنین ملاقاتی انجام نشده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه به عنوان میزبان نهمین کنفرانس امنیتی روسیه شب گذشته دیدارهای جداگانه ای با مقامات امنیتی کشورهای مختلف شرکت کننده در این کنفرانس داشت.

برخی منابع خبری با ترفندهای شیطنت آمیز رسانه ای، ملاقات دبیر شورای امنیت ملی روسیه با شمخانی و دیدار این مقام روس با بن داوید معاون مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی را که شب گذشته و در چارچوب روابط مستقل روسیه با ایران و رژیم صهیونیستی انجام شد، به گونه ای تفسیر کرده اند که القا کننده میانجیگری مسکو برای ملاقات مقامات امنیتی دوطرف بوده است.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
سخت نگير جهان ! مگه وزير علوم اوس محموت كنار دست وزير اسرائيلى ننشست و باهاش عكس يادگارى انداخت ؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی چون رقیب یه اشتباهی کرده ما هم همون کارو بکنیم بگیم این به اون در! ضمن اینکه باید سخت گرفت.
Iran, Islamic Republic of
این خبر از اون وصله های نچسبه
بقول مرحوم امام ، اگر اسرائیل به بحر المیت دست بزند ، دریا نجس میشه