جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

علی فروغی مدیر شبکه سه شد + بیوگرافی

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب: 607181
«علی اصغر پورمحمدی» مدیر شبکه سه سیما از شبکه سه سیما رفت و «علی فروغی» جایگزین شد
علی فروغی مدیر شبکه سه شد + بیوگرافی
به گزارش جهان نيوز، با تصمیم مرتضی میرباقری معاون سیما، «علی اصغر پورمحمدی» با شبکه سه سیما خداحافظی کرد و علی فروغی به جای او مدیر این شبکه شد.

«علی‌اصغر پورمحمدی» مدیر 61 ساله شبکه سه سیما پس از سال‌ها فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما و همچنین تصدی پست‌های مختلف از روز اول شهریورماه سال 95 بازنشسته شد و درحال حاضر مدیریت شبکه سه سیما را بر عهده دارد.

بنا بر این گزارش، «علی‌اصغر پورمحمدی» متولد 1336، رفسنجان فرزند حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی است.

«علی فروغی» پیش از این رئیس مرکز بسیج صدا و سیما و مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بود. وی سردبیری برنامه‌های مختلف رادویی و تهیه کنندگی و کارگردانی چند مستند تلویزیونی را در کارنامه دارد.

او در دوران تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی دانشگاه امام صادق (ع) تحصیل کرده و جانشین بسیج دانشجویی این دانشگاه بود. فروغی، قائم‌مقامی بنیاد اندیشه‌های امام در نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، فرمانده پایگاه بسیج، عضویت در شورای معارف صدا و نیز شورا‌های عالی فیلم، پویانمایی و شورای عالی کتاب بسیج را نیز تجربه کرده است.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم بسیجی آن را اداره کند.
Iran, Islamic Republic of
...