چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

ایران قهرمان لیگ جهانی والیبال نشسته شد

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 606851
تیم ملی والیبال نشسته ایران موفق شد در ۳ ست متوالی از سد تیم ملی روسیه بگذرد و عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته را از آن خود کند.
ایران قهرمان لیگ جهانی والیبال نشسته شد
به گزارش جهان نيوز، دیدار فینال نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود از ساعت 18 امروز بین تیم‌های ایران و روسیه آغاز شد که تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه سه-صفر حریف خود را شکست دهد.

در ست نخست این دیدار دو تیم عملکرد مشابهی داشتند و اختلاف امتیازی چندانی بین آنها ایجاد نشد اما شاگردان هادی رضایی در نهایت موفق شدند این ست را با برتری 25-21 به پایان برسانند.

در ست دوم این بازی نیز تیم ملی ایران عملکرد بهتری داشت و موفق شد با نتیجه 25-23 حریفش را شکست دهد. ست سوم این بازی نیز با حساسیت ویژه‌ای دنبال شد و در نهایت با برتری 28-26 ایران به پایان رسید تا شاگردان رضایی با کسب 6 برد در 6 بازی به‌عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دست پیدا کند.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های آلمان و آمریکا برای تعیین تیم پنجم و ششم به مصاف هم رفتند که آلمان به ترتیب در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25-18، 31-29 و 25-19 حریف خود را شکست داد. ست سوم این بازی نیز با برتری 25-23 آمریکا به پایان رسید تا این دیدار در نهایت با برتری سه-یک آلمان به پایان رسیده و این تیم عنوان تیم پنجم را کسب کند.

در دومین دیدار نیز تیم ملی بوسنی و هرزگوین به مصاف اوکراین رفت و در 3 ست متوالی این تیم را شکست داد. بوسنی به ترتیب در ست‌های اول تا سوم با نتایج 25-21، 25-18 و 25-20 مقابل اوکراین به پیروزی رسیده و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش تسنیم نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته به میزبانی تبریز و در سالن صدرای این شهر برگزار شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *