جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

"خسته است" ؛ دقیقا یعنی چی؟!

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 605835
وقتی از خستگی برخی مدیران دولتی به ویژه رئیس جمهور حرف می زنیم، دقیقا درباره چه چیزی حرف می زنیم؟ خستگی اول صبح یعنی چی؟ و برای کدام کار و فعالیت نکرده؟
"خسته است" ؛ دقیقا یعنی چی؟!
جهان نيوز ـ محمد ایمانی: آقای روحانی ساعت 10 صبح- آن گونه که وزیر ارتباطات می گوید- خسته بوده و گرنه آمار ایجاد اشتغال در فضای مجازی ظرف دو سال را جای یک سال و ضرب در 10 نمی گفت!  وقتی روحانی گفت "وزیر ارتباطات، این آمار را 2 میلیون اعلام کرده کرده و گزارش هایی که به من رسیده، اشتغال از این هم بالاتر است"، آذری جهرمی داشت شاخ در می آورد.

وقتی از خستگی برخی مدیران دولتی به ویژه رئیس جمهور حرف می زنیم، دقیقا درباره چه چیزی حرف می زنیم؟ خستگی اول صبح یعنی چی؟ و برای کدام  کار و فعالیت نکرده؟ همین چند ماه پیش بود که عبدالله ناصری (عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و مشاور خاتمی) در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان اظهار داشت "روحانی در مقایسه با همه رؤسای جمهور پیشین، وقت برای دولت نمی‌گذارد. می‌گویند او از ساعت 9:30 صبح تا 19 سر کار است!

این را تردید ندارم و یکی از اعتراضات و انتقاداتی است که دوستان روحانی به او دارند. ناطق نوری در همین زمینه به روحانی اعتراض کرده و گفته؛ من که الان فقط یک حوزه علمیه در لواسان دارم از ساعت 6:30 صبح آنجا حاضر می‌شوم و شما باید کمی زودتر بروید و به سخن وزرایتان گوش کنید.
رئیس‌جمهور حوزه‌های کلیدی کشور را شوخی گرفته است. او به دلیل روحیه‌اش مشورت‌پذیر نیست... روحانی در حوزه اقتصادی موفق عمل نکرد و حوزه اقتصادی دولت بسیار به هم ریخته است".

تذکر ناطق نوری به روحانی درباره صرف وقت بیشتر برای اداره دولت، در حالی است که هاشمی رفسنجانی در آخرین جلسه یکی از کمیسیون‌های «مجمع تشخیص مصلحت نظام»، از شیوه مدیریت روحانی گلایه و انتقاد جدی کرده بود؛ به این دلیل که وقت کافی روزانه برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی نمی‌گذارد و هم اینکه از موضع بالا برخورد کردند و ملاقات با او حتی برای من (هاشمی) هم آسان نیست.

مرحوم هاشمی  9 آبان 95 به روزنامه اعتماد  وگفت "از همان سال اول تأکید داشتم که شما نقدینگی در کشور زیاد دارید و الان این نقدینگی در کارهای انگلی مصرف می‌شود. مثلاً قاچاقچی‌ها یا پولدارهای بزرگ پول‌ها را می‌گیرند که خرید و فروش و کارهای دیگر می‌کنند. دو، سه سال وقت کشور تلف شد ... یکسری نیازهایی هست که اکثریت مردم به آن نیاز دارند و تا این زمان کار عمده‌ای روی آن انجام نشد که یکی مسئله اشتغال است".

♦️پیش از هاشمی، کرباسچی دبیرکل کارگزاران درباره خستگی و ناکارآمدی برخی دولتمردان گفته بود "نباید این گونه باشد که مسئولیت‌ها را از دوش خودمان برداریم... باید دلمان شور بزند. دولت باید فکریکند... اینکه یک تعدادی آدم خسته و سالخورده بنشینیم و بلند شویم که نمی‌شود! اصلاً فرض کنید مناقشه هسته‌ای هم حل شد، بعد از آن چه؟ این بی‌تحرکی‌ها آدم را برای دولت نگران می‌کند".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خسته است میفهمی؟؟؟؟ خسته.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم افتضاح بدی بود...
Canada
والله تفکر چوب لای چرخ امثال جهان برای من بازنشسته که این مزور بودن را در لابلای اخبارتان حس میکنم نیز خسته کننده و آزار دهنده س چه برسد به این بنده ی خدا که آمده گندکاری های عشق شما هاله ی نور را سر و سامانی دهد هزاران بار خسته کننده تر هست .