پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بزرگراه دمشق-حمص بازگشایی می‌شود

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 605832
بزرگراه دمشق-حمص سوریه که سال‌ها به علت حضور تروریست‌ها، بلا استفاده مانده بود، با آزادی غوطه شرقی در حال راه‌اندازی مجدد است.
بزرگراه دمشق-حمص بازگشایی می‌شود
به گزارش جهان نيوز،  با آزادی مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در حومه دمشق، اتوبان دمشق به حمص که سال‌ها محل جولان تروریست‌ها بود اکنون امن شده و دولت سوریه در حال تعمیر بزرگراه است.

به نوشته پایگاه خبری «عاجل» سوریه، وزارت خدمات عمومی و حمل‌ونقل سوریه در حال تجهیز و تعمیر بزرگراه دمشق و به حمص است که از کنار غوطه شرقی عبور می‌کند، اتوبانی که برای سال‌ها بسته بود.

بنا بر این گزارش، ماشین آلات راهسازی در حال تعمیز آسفالت اتوبان هستند که به علت برخورد خمپاره‌ها، دچار عوارض پستی و بلندی شده است. همچنین نصب علائم راهنمایی و رانندگی و کابل‌کشی در مسیر اتوبان نیز در حال انجام است.

انتظار می‌رود ظرف یک هفته کار بخش اول اتوبان به پایان برسد و فاز دوم اتوبان نیز در ده روز به بهره‌برداری برسد.

راه‌اندازی اتوبان دمشق به حمص می‌تواند نمادی برای بازگشت امنیت و زندگی به سوریه باشد، اتوبانی که تروریست‌ها طی سالیان از آن برای انتقال اسلحه و تأمین لجستیکی بهره می‌بردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *