چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۵
آیت‌الله حیدری مطرح کرد

کشف قانون اساسی جدید از مرتبطین سران فتنه

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 605829
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمان فتنه 88 از خانه یکی از آقایان که با سران فتنه ارتباط داشت، پیش‌نویس قانون اساسی جدیدی پیدا شد که در آن احکام اسلام حاکمیت نداشته نباشد، اینها به دلیل نداشتن علم به زمان خود است.
کشف قانون اساسی جدید از مرتبطین سران فتنه
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در همایش مشترک روحانیون، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اهواز، اظهار کرد: لازمه کار و اقدامات فرهنگی در ابتدا کسب توشه‌ای از معرفت برای خودمان است و سپس انتقال این معرفت به دیگران است، علم اگر به همراه صبر و حوصله باشد، مایه بزرگی و وقار افراد در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: داشتن بعد عملی معرفت دومین شرط و لازمه در ایجاد کار فرهنگی است، ارائه معارف به شکل تئوری کافی نیست و شکل عملی یک کار به مراتب تأثیرگذارتر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: صبر، حوصله، انفاق و بسیاری دیگر از صفات حسنه را باید داشت تا بتوان ائمه اطهار(ع) را به شکل عملی معرفی کنیم و به مردم سیرت آنها را نشان دهیم. اهل‌بیت(ع) تنها مسیر و راهی هستند که انسان را به سوی خدا می‌برند.

حیدری، عالم به زمانه بودن را سومین شرط و لازمه کارهای فرهنگی دانست و اظهار کرد: در طول تاریخ بسیاری از بزرگان را با دریافت اطلاعات غلط از اطرافین و به دلیل اینکه عالم به زمان خود نبودند، مرتکب اشتباهات بزرگی شدند.

وی افزود: در زمان فتنه 88 از خانه یکی از آقایان که با سران فتنه ارتباط داشت، پیش‌نویس قانون اساسی جدیدی پیدا شد که در آن احکام اسلام حاکمیت نداشته نباشد، اینها به دلیل نداشتن علم به زمان خود است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیعه لندنی و سنی آمریکایی هر دو از یک جنس و زاده استکبار هستند، شیعه لندنی و فرقه شیرازی‌ها که کمک‌های ملکه انگلستان را بزرگترین افتخار خود می‌دانند، به اسم تشیع، شیعه را تخریب می‌کنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ها ها ها ها
Iran, Islamic Republic of
واقعا که
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
سلام، حاج آقا بعد از ۹ سال این و از کجا در آوردید؟ بابا توی ماه شعبان هستیم ...
Iran, Islamic Republic of
همان موقع هم اعلام شد احتمالا شما نشنیدید.
Iran, Islamic Republic of
قانون اساسی باید بنا برخواست اکثریت مردم قابلیت تغییر واصلاح داشته باشد خدای نکرده قران که نیست رساله مراجح هم هر سال اصلاح میشود