شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سالانه یک میلیون جنین در آمریکا سقط می‌شود

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 605822
براساس داده‌هایی که توسط مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های ایالات متحده منتشر شده است، سالانه حدود یک میلیون سقط جنین در این کشور رخ می‌دهد.
سالانه یک میلیون جنین در آمریکا سقط می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، براساس داده‌هایی که توسط مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های ایالات متحده منتشر شده است، سالانه حدود یک میلیون سقط جنین در این کشور رخ می‌دهد.سی‌دی‌سی با انتشار آمار و ارقام عجیبی در سایت خود اعلام کرد: بحران سقط جنین بیش از هر زمان دیگری در آمریکا نمود پیدا کرده است و برای حل این بحران باید چاره‌ای اندیشید.

داده‌های منتشر شده حاکی از آن است که علاوه بر سقط یک میلیونی جنین در هر سال، بیش از 200 هزار زن آمریکایی دیگر تلاش به سقط جنین می‌کنند و ناکام می‌مانند؛ آنها برای رسیدن به هدف خود از هر ابزاری استفاده می‌کنند.
آمار و ارقام نشان می‌دهد، سقط جنین بین دختران 15 ساله تا زنان 40 ساله رخ می‌دهد و دختران در دهه بیست سالگی بیشترین آمار سقط جنین را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بیش از 91 درصد سقط‌ها در هفته سیزدهم بارداری رخ می‌دهد.گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که از سال 2005 تا پایان 2014 نرخ سقط جنین با بیش از 110 درصد افزایش مواجه بوده است. براساس آمار سی‌دی‌سی، در سال 2014، 652 هزار و 639 مورد سقط جنین رخ داده است.
 
طبق گزارش مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، نرخ سقط جنین سال 2012 در آمریکا 210 سقط در هر 1000 تولد بوده است.
 
همچنین آمار مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها که در سال 2012 در آمریکا منتشر شد، نشان می‌داد که 699 هزار و 202 مورد سقط جنین در طول سال 2011 انجام شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *