چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
۱۰۳
اظهارات عجیب و سیاسی بازی جدید روحانی:

در گزینش از آباء و اجداد و نحوه غسل می پرسیم/ دشمن در منطقه را کنار بگذاریم و خود را اصلاح کنیم/ عقل ناقص تو که مبنا نیست، آقای دستگاه نظارتی!/ می‌گویند اگر مردم بی‌اطلاع باشند، شب راحت‌تر می‌خوابیم

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 605713
آمریکا چه باشد چه نباشد، برجام چه باشد چه نباشد، سبکی که ما آغاز کردیم و اجرا می کنیم، توطئه ای که آنها طراحی می کنند را نفش برآب کردیم.
در گزینش از آباء و اجداد و نحوه غسل می پرسیم/ دشمن در منطقه را کنار بگذاریم و خود را اصلاح کنیم/ عقل ناقص تو که مبنا نیست، آقای دستگاه نظارتی!/ می‌گویند اگر مردم بی‌اطلاع باشند، شب راحت‌تر می‌خوابیم
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس جمهور گفت: آمریکا چه باشد چه نباشد، برجام چه باشد و چه نباشد، سبکی که ما آغاز کردیم و داریم اجرا می کنیم، توطئه ای که آن ها دارند طراحی می کنند را نفش برآب کردیم.

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید،  با اشاره به اینکه مدیران دولتی روزه سکوت نگیرند و طبق شرع و قانون باید به وظیفه عمل کرد، گفت: مدیری که در انجام وظایفش از اخم و تلفن دیگران می ترسد، کنار برود بهتر است.

گزیده اظهارات مهم رئیس جمهور به شرح ذیل است:

*باید باور کنیم که اداره و مدیریت کشور، به عهده مردم، حق آنان و متعلق به ملت است و ما چیزی بالاتر از نوکری ملت نداریم و بالاتر از مقام نوکری و خادمی مردم نیست و اگر کسی برای خود بالاتر از مقام خادمی می‌داند، نه تنها اسلام، بلکه مفهوم مردم‌سالاری دینی را درک نکرده است.

*اگر کارمند و مدیر زیر دست شما به تک تک مردم احترام کافی نکرد و ادب لازم را در برخورد با آنان به خرج نداد، نمی‌تواند به عنوان صاحب صندلی و میز باشد، بلکه او یک غاصب است. چقدر در گزینش‌ها سوال و جواب‌هایی داریم که هیچ ربطی به گزینش نداشته و از آباء و اجداد و نحوه غسل و محل کار می‌پرسیم، اما نمی‌پرسیم که آیا متعهد هستیم که به مردم خدمت کنیم و این را وظیفه خود می‌دانیم یا خیر؟ اگر در سوال‌های گزینش، چنین نکته‌ای بود، من همه حرف خود را پس خواهم گرفت اما در گزینش، تنها سراغ اجداد ، قبیله و حزب می‌رویم.

* اساس این است که اگر از سال 58 به بعد رفتار ما با مراجعین و مردم بهتر شده، مسیر انقلاب را درست پیموده‌ایم و اگر این رفتار نسبت به قبل بدتر شده، مسیر ما غلط بوده است

*اگر در نظرسنجی‌ها فهمیدیم که مردم امسال نسبت به پارسال از حکومت، دولت و مسئولان به خاطر اخلاق و رفتارشان، راضی‌تر شده‌اند، موفق بوده‌ایم. هر چند که در منطقه دشمن و بدخواه داریم و باید به فکر آن باشیم، اما باید اینها را کنار بگذاریم و خودمان را اصلاح کنیم.

*هر کس در پست دولتی و در هر رده مدیریتی که قرار دارد، باید بداند طبق قانون و وظیفه شرعی، دارای توانمندی و قدرت بالاست و باید به وظیفه خود عمل کند و اگر نمی‌تواند و از اخم این و آن می‌ترسد و هراس دارد، باید کنار برود، چرا که واجب نیست، صندلی که اشغال کرده تا پایان 4 سال به آن بچسبد.کسی که از وظیفه قانونی خود بخاطر تلفن و اخم یک نفر می‌ترسد و عقب‌نشینی می‌کند، حق ندارد در صندلی بماند و این مسئولیت بر او حرام است.

*دستگاه نظارتی حق ورود به کار اجرایی را ندارد، البته اگر نظری دارد می‌تواند اعلام کند، اما مدیر اجرایی باید کار خود را انجام دهد.زمانی یک دستگاه نظارتی برای یک وزارتخانه دولت نوشته بود که در خرید هواپیما چه نوع هواپیمایی را باید خریداری کند و بنده برای آن دستگاه نوشتم که به تو چه ربطی دارد و تو چه کاره‌ای که دخالت می‌کنی. تصور کرده‌اند که چون دستگاه نظارتی هستند، باید نوع هواپیما، خودرو و دارویی را هم که می‌خواهیم خریداری کنیم آنها مشخص کنند. در صورتی که آنها اگر تخلفی بر مبنای قانون دیدند، باید اعلام کنند. البته اگر بر مبنای قانون باشد، نه بر مبنای عقل ناقص خود؛ عقل ناقص تو که مبنا نیست، آقای دستگاه نظارتی!! نباید به برخی نامه‌ها و تهدیدها اعتنا کنیم و اگر می‌ترسید به آنها جواب دهید برای من بفرستید تا خود پاسخ آنها را بدهم.

*ما مسئولیم و باید کشور را اداره کنیم و بار اصلی کشور بر دوش ماست و بقیه کنار گود هستند و معمولاً کنار گودی‌ها حرف و کف می‌زنند و نکاتی را پیشنهاد می‌کنند، اما نمی‌دانند درون گود چه خبر است.

*مدیران دولتی نباید نصیحت‌ کنند و منبر بروند، چرا که برای نصیحت کردن، علما و ائمه جمعه و خیلی‌های دیگر هستند، بلکه مدیر اجرایی کشور، باید برنامه‌ریزی داشته باشد و برای مقابله با کم‌آبی وزرای نیرو، کشاورزی، صنعت و معدن و رئیس سازمان محیط زیست، باید با هم مشورت کرده و برنامه ارایه دهند.

*فضای مجازی برای نظارت عامه مردم یعنی امر به معروف و نهی از منکر است. برخی می‌گویند ما این اقدام را از طریق موبایل و فضای مجازی قبول نداریم و باید در خیابان برویم و یقه مردم را بگیریم، اما با این اقدامات که کار درست نمی‌شود.نمی‌دانم چرا برخی از موبایل، شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات مردم بدشان می‌آید و می‌گویند اگر مردم بی‌اطلاع باشند، شب راحت‌تر می‌خوابیم.ما حقوق شهروندی را تدوین کرده‌ایم و باید بر مبنای آن عمل کنیم.

*دسترسی به اطلاعات، نظارت و انتقاد را حق مردم است. مردم باید از ما انتقاد کنند و بدانند که ما دل‌نازک و زودرنج نیستیم، اما ظاهراً غیر از دولت کس دیگری را نمی‌توانند مورد انتقاد قرار دهند و برای آنها مشکل پیش می‌آید و اگر از رئیس جمهور انتقاد کنند، برخی افراد خوشحال می‌شوند.

*ما باید به یک سیستم سوم در زمینه ارز برسیم. 4 سال گذشته ارز را با گرفتاری فراوان تهیه می‌کردیم و با هواپیما  وارد می‌کردیم و با ماشین‌های مسلح ارز را به بانک مرکزی منتقل می‌کردیم و بانک مرکزی نیز به صرافی‌ها ارایه می‌داد.در صرافی‌ها هم ارز به هر شیوه‌ای که دلشان می‌خواست تقسیم می‌شد و ارز خوب‌ها در پاکت رفته و به جای دیگر منتقل می‌شد و این سیستم اداره ارز کشور بود و بانک که باید مسئولیت اصلی را داشته باشد، تماشاگر بود.

*همه توزیع کنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان کالاهای وارداتی خیال شان راحت باشد که هیچ مشکلی در تامین ارز یا افزایش قیمت ارز وجود ندارد و بهانه ای در این زمینه ای قابل قبول نیست. تولیدکنندگان هم مطمئن باشند که مبنای قیمت ارز همین قیمت است و ارز به میزان نیاز، تخصیص داده می شود.

*حمایت دولت از کالای ایرانی، برنامه ریزی است، اگر نه شعار دادن را که خیلی های دیگر هم بهتر از دولت بلد هستند.

*مسئولان سازمان امور مالیاتی اسامی افراد و جاهایی را که مالیات نمی دهند در فضای مجازی منتشر کنند و اعلام کنند که آنها چرا مالیات نمی دهند، تا لااقل مردم کالای تولیدی آنها را که حق مردم در مالیات را نمی دهند، خریداری نکنند.

*الان مردم می توانند کاملا خیالشان راحت باشد. قول می دهم که بر مبنای اجرای سیاست جدید، آمریکایی ها هر تصمیمی بگیرند، توطئه ای که طراحی کرده بودند، نقش بر آب شده است و ما بازار داخلی را بر مبنای این سیاست سامان می دهیم.

*فکر می کنم حتی کاخ سفید، وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی آمریکا هم الان نمی دانند که می خواهند چه کنند. ببینید این کشور بزرگ به چه روزی گرفتار شده است. این ملت امروز دچار مصیبتی شده است که نمی داند یک ساعت دیگر این آقا چه می خواهد بکند. همه آمریکایی ها هر روز که از خواب بر می خیزند، نگاهشان به صفحه این آقا در فضای مجازی است که ببیند بر اساس خواب دیشب ، چه مساله ای را اعلام می کند.

*دولت برای برجام هر فکری که لازم بوده، نه امروز، که ماهها پیش تدبیر و برنامه ریزی کرده است. ما مشکلی نداریم. زندگی ، تجارت و رفت و آمد مردم دچار مشکلی نخواهد شد. البته اگر لازم باشد روزی در مقابل، ما هم راحتی را از آنها سلب کنیم، خیلی برای ما مشکل نیست. کار سختی در پیش نخواهیم داشت.

*به آینده کشور کاملا اطمینان دارم؛ به بقای این نظام و انقلاب 100 درصد مطمئن هستم. این انقلاب و نظام به دست من و شما به وجود نیامده، بلکه به دست یک ملت بزرگ و با عنایت حق بوجود آمده است. ملت ما پای کار هستند و هیچ کس از شعار روز اول انقلاب برنگشته و ملت پای کار است و تصمیم گیر اصلی است و خدا نیز همواره ما را یاری می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
Iran, Islamic Republic of
مگه دروغ گفته؟
امیر
United Arab Emirates
این حرفها درسته حالا گویندش هرکی میخاد باشه ....
Iran, Islamic Republic of
این حرفها قاطی کردن حق و باطله، برای فریب مردم ؛ همون کار که در دوره انتخابات کرد.
انشالله به زودی رسوا میشه.
Romania
...
Romania
همتون عین هم هستید چه اصلاح طلب و چه اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
...به این آقا بگوید تو که موافق فضای محازی هستی حداقل برای ژست اش هم شده بود کانال ات را نمی بستی.
لطفا کمتر مردم را سرکار بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی قبل از افاضه ، لطفا تفاوت بین دویست هزار با دو میلیون را مطالعه کنید.
آقای جهرمی گفتند ریس جمهور خسته بودن و اشتباه کردند.
آری ایشان خسته هست و فکر نمی کرد کدخدا اینگونه دبه دربیاورد ، لذا زیاد اشتباه می کنند.و افاضاتی از قبیل بی سواد‌ بی شاسنامه، ناقص العقل خواندن منتقدان، نقد پیامبر،حل مشکل آب با برجام، ارزش پاسپورت ، گران نشدن لحظه ای دلار، مسکن اجتماعی، پیشگام و .. ناشی از این خستگی است. و حرف آدم خسته ...
ترسم این است موقع لایحه پالرمو، ای اف ت اف، برجام و سند ۲۰۳۰ نیز خسته بوده اند یعنی وای بحال مملکت با این همه خسته.
از خستگی شان بوده متن لایحه پالرمو را اشتباهی ترجمه کرده بودند از خستگی شان بوده نفوذ امثال دری اصفهانی، جیسون رضاییان، کاوه مدنی و آشنا و غیر آشنا و کلا خسته اند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
اینکه حرفاش درسته یا غلط نقد نمیکنیم و فرض رو بر این میذاریم که نعوذ بالله در درستی، هم مرتبه ی وحی قرآن باشه؛ خب گزینش رو کی انجام میده دقیقاً!؟ خود خود دولت؛ سؤال بعدی اینکه دقیقاً از وقتی آقای روحانی اومده پس چرا آمار گزینش های واقعی (تَکرار میکنم، واقعی) که منجر به استخدام افراد جامعه بشه چرا اینقدر پایین اومده؟
خب حالا فرض کنیم دولت داره مثلاً خودشو نقد میکنه. بسیار خب، اما نقد واقعی اون همه وعده ایه که موقع انتخابات چه در سال 92 و چه در سال 96 داده، آمار ارزانی و کاهش قیمت دلار کجا رفت پس؟ رونق اقتصادی و شکوفایی اقتصادی کجاست؟ رفتن سایه جنگ و عزت پاسپورت ایرانی کجا رفت؟ دوستی و زانو زدن کل ابرقدرتهای دنیا در مقابل ما کجا رفت؟ اشتغال و رونق صادرات غیرنفتی و شفاف سازی مالی کجا رفت پس؟ مبارزه با فساد و تبعیض چی شد پس؟
لطفاً ما رو احمق فرض نکنید آقای روحانی.
Iran, Islamic Republic of
برجام در واقع این درس بد را به دشمن داد که به زور میتوان از ایران هر چیز رو گرفت و زیاده خواهی آنان در بحث موشکی نتیجه برجام بی فرجام است .
رضا
Iran, Islamic Republic of
برجام این درس را داد که ... باید شیر را دوشید!
Iran, Islamic Republic of
کی راست گفته؟
Iran, Islamic Republic of
اگر هم مقدار کمی حرفهاش درست باشه قطعا قصد مصادره به مطلوب را داره.
یزدی پشیمان
Iran, Islamic Republic of
می خواهد ادای احمدی نژاد را در بیاورد کمی محبوب شود
اما با این فرق که
محمود کارنامه پر از خدمت و ساده زیستی و محبوبیت داشت
حسن آن کارنامه را هم ندارد
لذا مردم پذیرای این حرفها نیستند
استعفا دهد شاید کمی محبوب شود
Iran, Islamic Republic of
بشین بابا محمود محمود اون یه خائن بیشتر نیست
ابوطالبی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز ماخودمون فریب خورده احمدنزادیم ولی بصیرتت کجارفته حرف حساب جواب نداره ایشان به خودش یه سوزن زده به مردم ...
صامین
Iran, Islamic Republic of
اونایی که به اینا رای دادن و حالا میگن پشیمانیم برای جبران اشتباهشون از نماینده هاشون تو مجلس در خواست کنن طرح استیضاح رو در دستور کار قرار بدهند
Iran, Islamic Republic of
این حرفها نشان دهنده عمق کینه لیبرالها با نهادهای انقلابی است. والا کیست که نداند گزینش زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری است و مسئول اولش خود روحانی است.
از اول این دولت همه مسئولین و اعضای گزینش را تغییر داده و از خودشون هستند.
Iran, Islamic Republic of
اره راست گفته ! ولی کو عمل کردن به قولهای انتخاباتیش؟کو دلار زیر 1500 که میگفت بالاترش مربوط به سود مدیریت است نه تحریم ؟
مگه خودش نمیگفت اشفتگی بازار ارز مال دو چیزه= عدم مدیریت+ خود شیفتگی!
Iran, Islamic Republic of
اونوقت این عتایقی که معیشت مردم رو به این روز انداختن با اون سوابق و عملکرد مشعشعشان همه غسالند ؟
مگر خودش اخلاق را در باره منتقدين رعايت مي كند . همه اش شعار و مردم فريبي است خودتي
Iran, Islamic Republic of
کلا حتی حرفهائی که نزده هم از نظر من بی هیچ شکی درسته ! ولی خوب قرار بود امسال در فروردین سامانه اعلام فیشهای حقوقی وزرا ورئیس جمهور ومدیرانش ،باز بشه وهمه حقوقهاشون رو ببینند ! به نظرت چند قرن دیگه لازمه که اینکار انجام بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
حضرت استاد روحانی! هر چه شما علیه منتقدین میفرمایید درست است؛ لطفا بفرمایید برای معیشت مردم،برای انجام وعده های پیش گفته چه کرده اید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه راست گفته، ما هم از اول میدونستیم برجام در مقابل هزینه های گزافش برای کشور خاصیتی نداشت و فقط اتلاف وقت کشور بود
Iran, Islamic Republic of
50درصد آره...
Iran, Islamic Republic of
دروغ نمیگه سوالهایی هست که خودش باید جواب دهد. این آقا در طول عمرش بیشترین تند رویها را کرده حالا همه را مثل خودش می پندارد . این همان فرار به جلو هست. ...؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله! با توجه مطالب زیر که خود روحانی گفته است بنده به ایشان می گویم بسم الله از خودت شروع کن و کنار برو چون شما به وظیفه ات عمل نمی کنی و با تلفن مشاور و اخم حزب و گروهت وضع کشور را بدین وضع....رسانده ای. بر شما الان حرام است در این سمت و روی این صندلی هستی:...
Iran, Islamic Republic of
ایشون از یادداشتها و خاطرات اول انقلابش استفاده کرده
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگفته
اما مخاطب تقریبا تمام حرفاش خودشه مثلا گزینش
Iran, Islamic Republic of
در مورد اشتغالزایی که کاملا درست فرموده
😎😎😎
۴ سال اول ۱۸ میلیون رو گذاشته بود سرِکار و بعد ۴ سال شد ۲۳ میلیون رو
بعبارتی در ۴ سال اول سالانه بالای یک میلیون و جمعاً ۵ میلیون شغل ایجاد کرده

توی این یکسال هم بالای دو میلیون به این آمار اضافه شده

پس میبینید راست گفته
Iran, Islamic Republic of
اگر این مجلس درست بود این ادم رو استیضاح می کرد
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
یحتمل جایی گند زده می خواد بوش در نیاد!!!!
Iran, Islamic Republic of
... ما چیزی بالاتر از نوکری ملت نداریم ... خیلی عجیبه که نوکر ملت توی خونه میلیاردی در شمال شهر زندگی میکنه و ما در جنوب شهر مستاجریم
Iran, Islamic Republic of
اگر نوکر ملتی چرا قانونی که نمایندگان ملت وضع میکنند زیرپا میگذاری؟

چرا نمایندگان ملت در قانون بودجه 97 گفتند بنزین رو گران نکن؛ به تلافی با صحنه سازی دلار رو گران کردی و سرمایه مردم رو نابود کردی؟

چرا قانون برنامه ششم در مورد اعلام عمومی حقوقها را اجرا نمیکنی؟

چرا؟...
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد موج حملات جدید به نهادهای انقلابی و دوستداران انقلاب که از چندی پیش در فضای رسانه ای و مواضع خیلی ها، مشهود بود با چه هماهنگی هایی آتش تهیه را به سمت هر آنچه غیر دولت است، فرو ریخته اند!!
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن توام این نهاد های انقلابی تو، پدر مردم و درآوردید...
Iran, Islamic Republic of
کی پدر مردم رو درآورده
اونی که با نثار جان و با وجود عدم تخصیص بودجه برا مردم امنیت آورده و اگه ذره فعالیت اقتصادی میشه مال همونهاست
یا
دولتی که همه اقتصاد دستشه و ...... به همه چیز و داره نفرت پراکنی میکنه
اون هم از آفتابه ی تابانش
صامین
Iran, Islamic Republic of
اونی که باید جمع کنه بساطشو و شر شو از سر مردن ایران کم کنه لیبرالهای خود باخته غرب گرا هستن
انقلابیون تازه کارشون شروع شده و خیلی کار دارن
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی ....هیچ کس دیکه این ژستهای بیمزه رو باور نمیکنه..در گزینش از غسل میپرسیم؟! خودنپریبد کل دولت دست شماست وزارت خانه ها دست شماهاست...درست استخدام کنید یه مشت..نفرستید مجلس و وزارت خانه و شهردار یو فرمانداری و ..خدا انشاء الله انتقام خانواده های شهدا و شهدای هسته ای رو بگیره و دل مومنی رو شاد کنه ..
صامین
Iran, Islamic Republic of
یه بنده خدایی بود که یه مدت کارش این بود بعد از صحبت های ولی فقیه زمانش نظریاتی کاملا متضاد بیان کنه
کلی هم امکانات رسانه ای و منابع مالی دستش بود و با کمک اون میخواست برای خودش محبوبیت ایجاد کنه
....
Iran, Islamic Republic of
اُکی جناب پرزیدنت اُکی! حرف‌های شما کاملا درست.. از وعده‌هایی که دادین چه خبر؟! لطفا در کنار این حرف‌های قشنگ‌قشنگ کمی از پیشرفت اون پروژه‌های بزرگ ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی که در دوره انتخابات به مردم وعده دادین هم بگین!
به جاي ميوه باغ بر جامش بي فرجامش ....
کاوه مدنی ازغسل چیزی میدونست ووآباواجدادش کسی خبرداشت.جاسوسان دردستگاههای دولتی جولان می دهند.............
Iran, Islamic Republic of
کاوه مدنی جاسوس بود؟ در کدام محکمه ثابت شده؟ انشالله در آخرت بتوانی پاسخگوی این تهمت باشی
Iran, Islamic Republic of
نه به خاطر دوستی با شما فرار کرد....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
عالی بود
Iran, Islamic Republic of
اون ملعون دیگه کاووس امامی که اصلا رسما خودش میگفت بی دینه ! چطور گزینش شده است؟!
Iran, Islamic Republic of
اون ملعون دیگه کاووس امامی که اصلا رسما خودش میگفت بی دینه ! چطور گزینش شده است؟!
Romania
شما چند هزار نفر تندرو پدر ایران را دراوردید . چند هزار نفر هم بیشتر نیستید . همه را فراری میدید . مردم را میزنید و ایران را ارث پدریتون میدونید.
Iran, Islamic Republic of
متظورش چند میلیونه این بنده خدا هم مثه اون یکی خسته ارقام رو اشتباهی میگه
Iran, Islamic Republic of
همش سیاست بازی.اینا رو باید ما بگیم شما پاسخگو باشین
Iran, Islamic Republic of
چقدر بین عمل و صحبتش تناقض وجود داره. حتی بین صحبت هاش هم تناقض وجود داره. کلا داره پرت و پلا میگه. میگم پرت و پلا چون گوینده این صحبت ها رییس جمهور روحانیه نه کس دیگه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اقا مملکت را باکولی بازی که نمیشه اداره کرد شما فعلا امار واقعی خودت بگو از ننگ برجام بی فرجام که قراربود بالمره تحریمها برداشته شود بگو از اشتغال از تعطیلی هرروز کارخانه ها بگو از گرونی ورکود بگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
خب جناب روحانی چرا فیمه رو میریزی تو ماستها؟!😂
Iran, Islamic Republic of
و برای چندمین بار عرض میکنم که این سیاستهای نخ نما کمتر از بیست و چهار ساعت هم دیگه اثر نداره
اونهائیکه به شخص مورد نظر رای دادن و مجدد آزموده را آزمودند باید پاسخگو باشند
اونهائیکه باعث و بانی جوگیری مردم عامی شدند به جای پشیمونی و فرار رو به جلو باید پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر روحانی
حتما آفرين براين آمارهاي بي پايه و اساس الكي كه به مردم ارائه مي كنه وزيز ارتباطات گفته از طريق تلگرام و فضاي مجازي طي دو سال قريب 200000شغل ايجاد شده ايشان مي فرمايند 2000000 در سال 96 ازاين طريق شغل ايجاد كرده ايم كه موجب حيرت وزير خودش مي شود تا كي آمار دروغ در مورد رشد اقتصادي و كاهش تورم ايجاد اشتغال و تعامل با دنيا و ........
این آفرین منو یاد اون قدیما میندازه که اگه یه بچه می گوزید می گفتند باریکلا!!
Iran, Islamic Republic of
دو كلمه حرف حساب :)
Iran, Islamic Republic of
احتمالا امروز عصباني بوده اند آقاي رئيس جمهور
محمد
Iran, Islamic Republic of
.... و به قول آقاي جهرمي (وزير ارتباطات) خسته هم بودند، آمار 200 هزار شغل در دو سال اخير را 2 ميليون شغل در يك سال اعلام كردند.
احتمالا فكر كردند كه آقاي جهرمي آمار را به تومان خدمتشان ارائه كرده‌اند، ايشان زحمت كشيدند و معادل ريالي آن را گفتند....
اين هم از رئيس جمهور ...
Iran, Islamic Republic of
کسی که صبح شنبه اول هفته خسته باشه
خدا به داد بقیه ایام هفته ملت برسه
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم روحانی ریس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور بعد از رهبری شمایی شش سال هست براین کرسی تکیه زدی کاری نکردی فقط میگه باید بکنند کی باید بکنه این کارها رو پس تو این وسط چه کاره ای توپ را توی زمین کی داری میندازی ........... تو هم میگی باید انجام بدند...عجیبه حتما مکرون ریس اداره کشور را به عهده داره نه روحانی
Iran, Islamic Republic of
چهارنعل با هم به سوی اضمحلال تا 1400...
علی
Iran, Islamic Republic of
من هم به همه چیز امیدوارم ..
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا فکر میکنه هنوز دوره تبلیغات انتخاباتیه - آره عجیجم تو خوبی...
Iran, Islamic Republic of
4 سال گذشته ارز را با گرفتاری فراوان تهیه می‌کردیم و با هواپیما وارد می‌کردیم و با ماشین‌های مسلح ارز را به بانک مرکزی منتقل می‌کردیم و بانک مرکزی نیز به صرافی‌ها ارایه می‌داد.در صرافی‌ها هم ارز به هر شیوه‌ای که دلشان می‌خواست تقسیم می‌شد و ارز خوب‌ها در پاکت رفته و به جای دیگر منتقل می‌شد و این سیستم اداره ارز کشور بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چهار سال گذشته کی ردیس جمهور بود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله درست است. دوران مصلحت نیست مردم بدانند سپری شده.
Iran, Islamic Republic of
اگه سپری شده ! کو اون سایتی که قرار بود فیش حقوقی مدیران ووزرا توش به مردم اعلام بشه ! اینکه هر نوجوانی میتونه انجام بده.با موبایلش از فیشهای حقوقیشون عکس بگیره وبزاره توی سایت!
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه سپری شد خواب الو پس قراردادهای محرمانه چیه؟ با پژو با توتال ووووووو. از خواب پاشو مدرسه ات دیر شد ننه جان
Iran, Islamic Republic of
اگه سپری شده ! کو اون سایتی که قرار بود فیش حقوقی مدیران ووزرا توش به مردم اعلام بشه ! اینکه هر نوجوانی میتونه انجام بده.با موبایلش از فیشهای حقوقیشون عکس بگیره وبزاره توی سایت!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به وظیفه خودت کهتعهد کردی و ملت روی دوشت گذاشته عمل کن . فرا فکنی وظیفه شما نیست .
شمه
Iran, Islamic Republic of
کامنت های فاز منفی کمی تعقل و چشم باز
مینابی
آقای روحانی معلومه با خودت چند چندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیزیگولو
Iran, Islamic Republic of
با روحانی تا 1400
Iran, Islamic Republic of
تمام گزیش ادارات ونهادها زیر نظر نهاد ریاست جمهوری است اگر مشکل ومحدودیتی هست خود رئیس جمهور باید آن را اصلاح کند.
Iran, Islamic Republic of
به حق چیزهای نشنیده !!!!هردم از این باغ بری می رسد تازه ترازتازه تری میرسد!!!! باید هم یک چیزهای موهوم که اصلا ممکنه وجودخارجی هم نداشته باشه را اینگونه با آب و تاب برای شیره مالی سرمردم بینوا مطرح بکنه تا بتوانه گندکاریهای دولت پیر، فشل ناتوانش را یکجورهایی تبریه بکنه !!!!
روز ارتش میادبا آن حرفهای نسنجیده اش که به اصطلاح میخوا د از ارتش تعریف بکنه زیرپای سپاه را با طعنه کنایه هایش خالی میکنه!!!
نمیدانم چه شباهتی بین کارآمریکا ، اسراییل یا ضدانقلابها با این روحانی هست که هم آنها سپاه رامیکوبن و تحریم میکنن هم این آقا!!!!
معاون اولش بجای اینکه موتورش رابرای کار کردن که وظیفه ذاتیش هست روشن بکنه دیگران را تهدیدمیکنه که کاری نکنید موتورم روشن بکنم !!!! یعنی با زبان بی زبانی شروع کنم به تهمت زدن ناسزاگفتن !!!
شمااگه خیلی هنردارید وبه اندازه یکجوغیرت دارید ازرزمندگان یادبگیریدکه بدون هیچ چشمداشتی جانشانرافدامیکنن تاشما اینجا آسوده بتوانید برخرمراد ریاست سوارباشید و حرفهای بی ربط بزنید تلاش کنیدمشکلات مردم راحل بکنید!!
ازدستشان برنمیاد بازار ارز راکنترل بکننند حلوی بیکاری یا گرانی و فسادهای اداری رابگیرند آنگاه یکسره حاشیه درست میکنند!!
من نمیدانم مردم بندگان خدا خبرندارند چه جوریه
بهمن
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال مردم که نوکرشون توخونه 45میلیاردی زندگی میکنه
Iran, Islamic Republic of
راستی آقای روحانی خبر داری که یورو به 6700 رسیده از 6000 هفته پیش!؟
خوش خیال
Iran, Islamic Republic of
فرمودند درهیچ پرونده فسادی نامی ازامرای ارتش نیست (اما نام خان داداش بعضی هاهست)
Iran, Islamic Republic of
"الان مردم می توانند کاملا خیالشان راحت باشد. قول می دهم که بر مبنای اجرای سیاست جدید، آمریکایی ها هر تصمیمی بگیرند، توطئه ای که طراحی کرده بودند، نقش بر آب شده است و ما بازار داخلی را بر مبنای این سیاست سامان می دهیم."
اين جملات فردي است كه در بهمن ماه سال گذشته درخصوص نرخ دلار گفت و مردم در مدت كوتاهي ديدند كه چه بلايي سرشان آمده است.
خداوند از اين جور كشورداري از شما نگذرد كه بدون برنامه و فقط با گفتن انشائ ا... و ماشائ ا... كشور را به منجلاب فساد و گراني و بدبختي مي كشانيد.
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی شما درست میگی ولی الان بگید از کجا میشه دلار ۴۲۰۰ بخریم
Iran, Islamic Republic of
به فرمایش امیرمومنان علیه السلام در خطبه چهلم نهج‌البلاغه، سخن حقی که از آن اراده باطل دارند
یونس
Iran, Islamic Republic of
بسیار شیوا و جذاب صحبت کردن و به حق درست گفتن همیشه از سخنان دکتر روحانی لذت بردم و خیلی خوشحالم که تا ۱۴۰۰ با ایشون هستیم
همیشه همه میگم و گفتم دولت غول چراغ جادو نیست که تمام مشکلات رو حل کنه
این مشکلات سر ۳۹ ساله دارن و تا زمانی که اصولسوارها و به ظاهر دوستها و تندروها توهمی ها و کسانی که با حرف نادرست زدن و سواستفاده از ائمه و معصومین حرف میزنن هیچ مشکلی حل شدنی نیست.
Iran, Islamic Republic of
100روزه درستش میکنم !! اینو کی میگفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
رطب خورده کی منع رطب کند...آقای رییس جمهور، لابد دختر من در اتریش زندگی میکنه و برادرزاده های من تو فرانسه سکنی گزیدن که ویلا خریدن، خاطر شما مکدر شده...عذر میخوام ازتون، واقعا مردم رو‌چی فرض کردین؟ اگه نگران خروج ارز هستین در جیب اطرافیانتون رو درز بگیرین، ملت بیچاره تو ایران هم ویلا نمیخرن چه برسه به خارج...منتشر کن وگرنه مدیونی
Iran, Islamic Republic of
پس زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
عجب نوكري كه خانه اش 100 برابر ارباباش مي ارزد
حامد
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شما از کاوه مدنی در مصاحبه استخدام چی پرسیدید؟ کسی که در حالی که معاون معاون شماست به راحتی کشور را ترک کرده و ترک پست می کند. به راحتی به کشور و پست و مقام و منصبی که داشت پشت می کند. تعهد خدمت ازش گرفه بودید؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر دستگاه نظارتی ما هم مانند دستگاه نظارتی کره جنوبی بود!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ازیه طرف میگه انتقادکنین ازیه طرف هم به یک دستگاه نظارتی--که وظیفه اش نظارته---میگه ناقص عقل...!!!!!
مندلی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند پدر مارا وقتی دست خالی می امد خانه قبل از این که مادرم و ما بچه ها بپرسیم بابا چی آوردی شروع به ایراد گرفتن می کرد همه ایراد ها هم به خود بنده ی خداش بر می گردید. حکایت ما و این دولت هم همینه .این نیز بگذرد .
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی تو راست میگی
بگو در این 5 سال چگار کردی و آیا به وعده های انتخاباتی خودت عمل کردی؟
مگه خود شما نبودی میگفتی هرکس غیر از من انتخاب بشه دلار میشه 5000 تومان؟
مگه شما نبود میگفتی هرکس بگه سالی 1 میلیون شغل ایجاد میکنم دروغ میگه؟
مگه شما نگفتی برجام از آب هم واجبتر و ...
بگو حالا چه کاری برای احیای اقتصاد کردی؟
وضعیت بازار و قدرت خرید مردم چگونه است؟
بگو کدام وعده عمل شده؟

البته خواهشا باز دروغ نگو
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را اقای روحانی گفتند . الان بهترین وقت هست جناب روحانی اقای احمدی نزاد را معاون اول خودش بکنه .
احمد
Iran, Islamic Republic of
نکند این حرفها را هم از سر خستگی زده باشه! بهتره ریاست جمهوری را رهاکنه و به استراحت بپردازه و اجازه بدهد مردم یک فرد جوان ، پرتوان ، پرتلاش،خوش فکر ،دلسوز ، متعهد ، متخصص ، متدین و ا نقلابی را انتخاب کنند تا کار ایشون رو انجام بدهد !
Iran, Islamic Republic of
دوستان سایت مدعی فرارو با توجه به کامنت های برضد روحانی سخنان دیروز روحانی ر ا از روی سایت برداشت. این هم معنی ازادی بیان....
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیس جمهور:«اگر کارمند و مدیر زیر دست شما به تک تک مردم احترام کافی نکرد و ادب لازم را در برخورد با آنان به خرج نداد، نمی‌تواند به عنوان صاحب صندلی و میز باشد، بلکه او یک غاصب است.»
این سخن از آن کسی است که بیش از 50 بار، آری بیش از 50 بار به منتقدین که از همین مردم و نخبگان مردم هستند، توهین کرده است.
پس آقای رئیس جمهور آیا باید شما را هم غاصب بدانیم؟!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی از تلویزیون گفته میشه رئیس جمهور فلان جا سخنرانی داره با خود میگیم خدایا امروز چه فحش جدیدی را میخواهد بگد؟
سید
Iran, Islamic Republic of
روحانی 24مهرماه 1391: مردم مدیر میخواهند نه نوکر...
روحانی امروز:ما نوکر مردم هستیم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اننن چیزی که توی مملکت نمی شود کار است کارحیف که بیهوده گذرانی باب شده است
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به بصیرت و کیاست فرمانده عزیز ارتش که گل گفته. و ماشاالله و صد ماشاالله به هوش رهبری معظم که او را گزینش گرده برای ارتش.
Iran, Islamic Republic of
جناب شیخ حسن اگر یک گزینش درست وحسابی داشتید جاسوس ها تا بیخ گوش شما رخنه نمی کردند ...
بنده خدا فکر می کنه هنوز ایام تبلیغات انتخاباته... فقطحرف ...