يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
عضو کمیسیون امنیت ملی:

ارتش نقش موثری در دفع فتنه ضد انقلاب دارد

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 605022
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: مهمترین اقدام ارتش در سال های اولیه انقلاب علاوه بر حضور مستمر در جنگ تحمیلی، دفع فتنه ضد انقلاب در مناطق غربی کشور بود.
ارتش نقش موثری در دفع فتنه ضد انقلاب دارد
به گزارش جهان نيوز، محمد جواد جمالی نماینده فسا با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب و حمایت حضرت امام (ره)از این نیروی نظامی افزود:بعد از پیروزی انقلاب بسیاری از گروهای معاند شعار انحلال ارتش را مطرح می کردند ولی در آن فضای پر هیجان و انقلابی، امام فرمودند ارتش، مربوط به حکومت پهلوی نیست و متعلق به ملت ایران است و حاضر نیستیم که پیشنهاد انحلال ارتش را بپذیریم و این تصمیم نقطه عطفی برای تقویت ارتش بود.

وی با تاکید بر نقش ارتش در دفاع مقدس گفت:جنگ هشت ساله عراق علیه ایران با حمایت گسترده کشورهای استکباری از صدام جنگی نا برابر را رقم زد اما رشادت های نیروهای ارتش در کنار بسیج و سپاه پاسداران،‌نشان داد که نیروهای مومن و شجاعی در خدمت به میهن حضور دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی تاکید کرد:پس از پایان جنگ هشت ساله، ارتش جمهوری اسلامی که تجربیات ارزشمندی را در‏ دوران دفاع مقدس بدست آورده بود، برای حراست از مرزها و تمامیت ارضی کشور توان نظامی‏ خود را افزایش داد و امروز این نیرو در صنایع نظامی پیشرفت های‏ زیادی داشته و حتی برخی از تجهیزات نظامی را به کشورهای دیگر صادر می کند.

وی گفت:ارتش هم اکنون با تشکیلاتی منسجم و مقتدر، در زمین، هوا و دریا با‏ اقتدار از مرزهای کشور دفاع می کند.

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *