جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
با تجلیل از شهید نوریک باباجانیانس؛

مسئولان به دیدار مادر «نوریک» رفتند + عکس

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 604733
مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ اظهار داشت: با اینکه فرهنگ دینی شهدای ارامنه با دیگر همرزمانشان متفاوت بود اما در طول دفاع مقدس همگام با دیگر هم وطنان خود از خاک این سرزمین دفاع کردند.
مسئولان به دیدار مادر «نوریک» رفتند + عکس
به گزارش جهان نيوز، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهید «نوریک بابا جانیانس» با «سرانوش آرا کل یانس» مادر این شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تقدیر از خانواده شهید باباجانیانس، با بیان اینکه شهدای ارامنه باعث افتخار ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: با اینکه فرهنگ دینی شهدای ارامنه با دیگر همرزمانشان متفاوت بود اما در طول دفاع مقدس همگام با دیگر هم وطنان خود از خاک این سرزمین دفاع کردند و ما به همه این شهدا افتخار می کنیم.

منزل شهید نوریک باباجانیانس

نوریک باباجانیانس در سال 1342 در تهران  و در خانواده ای پر جمعیت به دنیا آمد. دوره ابتدایی را در دبستان ارامنه «ساهاکیان» گذراند و مقطع دبیرستان را در رشته ریاضی در دبیرستان ارامنه «کوشش داویدیان» به پایان رساند. وی در سال 1365 به خدمت سربازی رفت و در 17 خرداد 1367 در منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت رسید.

در این دیدار آربی تیموریان مشاور مدیر کل در امور اقلیت های دینی و اسکندری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *