جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بغداد مغلوب نوک انگشتان علی بیران در آزادی

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 604721
ستاره الجزایری نتوانست عملکرد بازی رفت مقابل پرسپولیس را تکرار کند تا السد با شکست و از دست دادن صدرنشینی تهران را به مقصد دوحه ترک کند.
بغداد مغلوب نوک انگشتان علی بیران در آزادی
به گزارش جهان نيوز، بازی برگشت تیم های پرسپولیس و السد در حالی شب گذشته با برتری 1-0 قهرمان ایران به پایان رسید تا برانکو و شاگردانش به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند که بغداد بونجاح ستاره الجزایری و گلزن قطری ها به عنوان امید اول این تیم در راه حفظ صدرنشینی شب عجیبی را در آزادی تجربه کرد.
 
این بازیکن که یک سال قبل در جدال السد با استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان نیز 120 دقیقه در امر گلزنی ناکام مانده بود این بار در حالی نتوانست همان عملکرد درخشان بازی رفت برابر پرسپولیس را تکرار کند که در راه ناکامی او هم تیر دروازه پرسپولیس هم نوک انگشتان علی بیرانوند نقشی کلیدی ایفا کردند.

بغداد در اواسط نیمه دوم در یکی از بهترین موقعیت های گلزنی که به دست آورد با شوتی دیدنی می رفت زننده گل تساوی السدی ها لقب بگیرد که علی بیرانوند با نوک انگشتان خود روی توپ اثر گذاشت تا با تغییر مسیر ناگهانی و برخورد به تیردروازه این توپ به جای تور راهی کرنر شود. سیوی دیدنی و تاثیرگذار که باعث شد تا روند کلین شیت های مرد شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در لیگ قهرمانان آسیا به عدد 5 برسد تا همچنان یکی از کاندیداهای برترین گلر فصل باقی بماند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *