جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چه خبر از برنامه های سینمایی تلویزیون؟

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 604586
در سال‌های اخیر برخی برنامه های سینمایی تلویزیون، به بررسی اتفاقات مهم سینمای ایران و جهان پرداخته‌اند.
چه خبر از برنامه های سینمایی تلویزیون؟
به گزارش جهان نيوز، در سال های اخیر برنامه های سینمایی تلویزیون، به بررسی اتفاقات مهم سینمای ایران و جهان پرداخته‌اند. حال به بهانه نزدیک شدن جشنواره جهانی فیلم فجر، با برخی دست اندرکاران این برنامه‌ها گفتگو کردیم تا از زمان پخش دوباره آنها و احتمال پوشش این رویداد فرهنگی آگاه شویم.
 
تدارک حامد عنقا برای سری جدید برنامه سینما دو
حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده برنامه های تلویزیون درباره آخرین اخبار از پخش سری جدید برنامه «سینما دو» گفت: عوامل برنامه مشغول طراحی و انجام کارها برای فصل جدید این برنامه هستند.

پخش برنامه‌های سینمایی تلویزیون به کجا رسید؟
وی در خصوص زمان پخش این برنامه و احتمال پوشش جشنواره جهانی فیلم فجر افزود: هنوز زمان قطعی برای پخش از سوی شبکه اعلام نشده است. در حال حاضر اتاق فکر با محوریت مدیر گروه اجتماعی شبکه دو، مشغول برنامه ریزی کارها و آسیب شناسی هستند. به نظرم این برنامه برای پوشش جشنواره فیلم فجر آماده نخواهد شد.

عنقا اظهار کرد: سری جدید برنامه سینما دو از لحاظ اجرا و محتوا متفاوت از سری قبل خواهد بود.
 
پخش برنامه‌های سینمایی تلویزیون به کجا رسید؟

احتمالاً برنامه هفت پیش از رمضان به پخش می رسد
ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در خصوص پخش دوباره برنامه «هفت» گفت: در حال انتخاب مجری برای برنامه هفت هستیم و به احتمال زیاد سری جدید این برنامه، قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

پخش برنامه‌های سینمایی تلویزیون به کجا رسید؟

شب های شفاهی فعلاً پخش نمی شود

محمود گبرلو هم در خصوص پخش دوباره برنامه «شب های شفاهی» گفت: شبکه شما همه برنامه‌های روتین خود از جمله برنامه شب های شفاهی را قطع کرده است. مسئولان این شبکه می خواهند یک ارزیابی داشته باشند و به ما اعلام کرده اند، بعد از پایان ارزیابی زمان پخش برنامه را اعلام خواهند کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *