پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیروزی پرسپولیس برابر یاران ژاوی

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 604471
تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.
پیروزی پرسپولیس برابر یاران ژاوی
به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر در جریان است.

تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و علی علیپور بازی کرد.

السد با ترکیب: سعد الشیب، پدرو کوریا، یاسر عیسی، مرتضی پورعلی گنجی، حمید اسماعیل، سالم الحجری، ژاوی هرناندز، اکرم عفیف، بوعالم خوخی، حسن الهیدوس و بغداد بونجاح به میدان رفت.
کارت زرد:
سیامک نعمتی(38) و سیدجلال حسینی(1+45) از پرسپولیس
پدرو کویا(43) از السد
 
شرح گل:
 
  • پرسپولیس 1 السد 0(دقیقه 2، گل به خودی): اولین حمله جدی این بازی یک گل حیاتی برای پرسپولیسی ها به دنبال داشت و ارسال محمد انصاری در محوطه شش قدم السدی ها با ضربه سر شیرجه ای ناقص مدافع السدی ها، مرتضی پورعلی گنجی وارد دروازه حریف قطری شد.
 

 
دقایق حساس:
 
  • دقیقه 6 – حرکت خطرناک السدی ها چیزی نمانده بود تا یک گل برای این تیم به همراه داشته باشد اما ضربه بونجاح از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
    دقیقه 16 – هر چند در این دقیقه داور به اشتباه حمله پرسپولیسی ها را آفساید اعلام کرد اما ارسال خطرناک پرسپولیسی ها از روی ضربه ایستگاهی با پیشروی خلیل زاده و حرکت زیبای او، دروازه السدی ها را با خطر روبرو کرد.
    دقیقه 28 – مهار موفق توپ توسط کامیابی نیا با شوت او از پشت محوطه جریمه ادامه یافت اما ضربه وی در مرکز دروازه به گلر قطری ها رسید.
    دقیقه 30 – ارسال خطرناک ژاوی روی دروازه پرسپولیس با واکنش بیرانوند از محوطه خطر دور شد.
    دقیقه 32 – هجوم دیگری از سوی پرسپولیسی ها این بار علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن در حالی از دست رفت که برخورد مدافع قطری با وی مشکوک به خطای پنالتی بود.
    دقیقه 37 – ارسال یاسر عیسی درون محوطه پرسپولیس به گلر این تیم رسید.
    دقیقه 43 – ارسال دیگری از پرسپولیسی ها پس از دفع ناقص مدافع قطری در موقعیت مناسبی به علیپور رسید اما ضربه مهاجم پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
    دقیقه 45 – اشتباه پرسپولیسی ها در میانه میدان، توپ خوبی را به ژاوی رساند و ضربه بسیار خطرناک این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرانوند راهی خارج از زمین شد.
    دقیقه 53 – حرکت پا به توپ و خطرناک بغداد بونجاح در محوطه جریمه پرسپولیس و عبور وی از میان مدافعان این تیم موقعیتی بسیار خطرناک را برای السدی ها ایجاد کرد اما ضربه محکم مهاجم تیم قطری از بالای دروازه به بیرون رفت.
    دقیقه 59 – سالم الحجری بار دیگر دروازه پرسپولیسی ها را با خطر جدی روبرو کرد و اما ضربه او که بیرانوند را نیز فریب داده بود با خوش شانسی تیم میزبان راهی خارج از زمین شد.
    دقیقه 60 – ضدحمله ناگهانی شاگردان برانکو چیزی نمانده بود تا دومین گل را برای سرخ پوشان به همراه داشته باشد اما ضربه او بین مدافعان  السد بلوکه شد و راهی به دروازه نیافت.
    دقیقه 64 – حرکت امیری و پاس او به علیپور روی خط محوطه جریمه به مهاجم پرسپولیسی ها رسید اما شوت خطرناک او تنها یک کرنر برای سرخ پوشان به همراه داشت.
 
  • دقیقه 83 – ارسال خطرناک ژاوی با واکنش بیرانوند از روی دروازه پرسپولیس دور شد.
    دقیقه 87 – خطرناک ترین موقعیت بازی در این دقیقه برای السدی ها به دست آمد اما شوت بونجاح از فاصله چند قدمی پرسپولیسی ها به تیرک دروازه برخورد کرد.
    دقیقه 87 – یک حمله و یک ضربه دیگر از زاویه بسته دروازه پرسپولیسی ها را تهدید کرد اما بیرانوند این توپ را راهی کرنر کرد.
    دقیقه 90 – حرکت دیدنی محرمی و پس از آن ارسال او موقعیت خطرناکی روی دروازه السدی ها ایجاد کرد اما مدافع قطری توپ را به کرنر فرستاد.
    دقیقه 1+90 – خطر دیگری دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما ضربه روپای بونجاح با فاصله کمی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.
    دقیقه 5+90 – شوت خطرناک منشا با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
    دقیقه 6+90 – یک ضربه ایستگاهی تمام پرسپولیسی ها را به تب و تاب انداخت اما ژاوی موفق نشد این توپ را به هدف بنشاند.

    منبع: ورزش3
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *