جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
کارگردان سینما:

بدقولی‌ها دولت روحانی اشک مردم را درآورده است

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 604449
همه می‌گفتند که دولت قبل دروغگو است؛ اما دولت حال حاضر کشور دروغ‌گوتر از دولت قبل است. دروغ‌های دولت قبل همه را می‌خنداند؛ اما دروغ‌های دولت آقای روحانی اشک مردم را در آورده است.
بدقولی‌ها دولت روحانی اشک مردم را درآورده است
به گزارش جهان نيوز، کارگردان سینمای ایران گفت متاسفانه دیگر نمی‌شود امیدی به این دولت داشت. همه می‌گفتند که دولت قبل دروغگو است؛ اما دولت حال حاضر کشور دروغ‌تر از دولت قبل است.

دروغ‌های دولت قبل همه را می‌خنداند؛ اما دروغ‌های دولت آقای روحانی اشک مردم را در آورده است.
 محسن محسنی نسب کارگردان سینمای ایران در گفتگو با یک خبرگزاری درباره شعار سال ۱۳۹۷ «حمایت از کالای ایرانی» عنوان کرد: مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه شعار «حمایت از کالای ایرانی» را برای امسال انتخاب کردند. وقتی به عمق این شعار می‌نگریم، ‌ می‌بینیم که یکی از بزرگترین مشکلات جوانان کشورمان، بی‌کاری است و این موضوع بی‌کاری از آن جایی می‌آید که مردم ایران کمتر از کالای ایرانی استفاده می‌کنند. حمایت مردم از کالای ایرانی باعث می‌شود که ارز از کشور ما خارج نشود.

وی ادامه داد: متاسفانه خبر فاجعه باری شنیده‌ام و آن رسیدن دلار به مرز ۶ هزار تومان بوده است. نمی‌دانم این چه ماجرایی است؛ از طرفی شخص رئیس جمهور روی آنتن زنده به مردم قول می‌دهد که نرخ دلار ثابت بماند، اما از این طرف بی‌تدبیری دولت باعث شده است تا دلار به مرز ۶ هزار تومان برسد.

متاسفانه این وضعیت دلار در کشورمان یک نابسامانی اقتصادی به وجود آورده است و این نابسامانی اقتصادی باعث می‌شود تا شعار «حمایت از کالای ایرانی» محقق نشود. به نظرم این حرکت بالا رفتن دلار، یک حرکت سیاسی است و افرادی می‌خواهند که جمهوری اسلامی را با مشکل رو به رو کنند.

این کارگردان سینمای ایران درباره تبعیین شعار «حمایت از کالای ایرانی» در حوزه سینما، تصریح کرد: متاسفانه نباید انتظار اتفاق خاصی در در این حوزه باشیم، ‌ چرا بسیاری از فیلمسازان و سرمایه‌گذاران حوزه سینما، بخاطر رفتار نادرست دولت، تارومار شده‌اند و کمتر رغبت به حضور در این عرصه می‌کنند.

سینمای ایران تمام امیدش به بخش خصوصی است تا اتفاقی در عرصه فیلم‌های سینمایی رقم بزنند؛ اما بخش خصوصی هم دیگر بخاطر این وضعیت نابه‌سامان دست به قصا گام بر می‌دارد. حدود ۸۰ درصد از سرمایه‌هایی که در سال گذشته بخش خصوصی برای فیلم‌ها هزینه کرده‌ است، نابوده‌ شده‌اند.

محسنی نسب بیان کرد: وقتی که سرمایه در حوزه سینما امنیت ندارد، چرا باید یک شخص سرمایه‌اش را به حوزه سینما بیاورد و آن را نابود کند. اگر یک بررسی سرانگشتی از فیلم‌های اکران شده در سالهای اخیر سینما داشته باشید، می‌بینید که بسیاری از آنها در اکران شکست خوره‌اند. خود من شخصی هستم در سرمایه‌ام در سینمای ایران نابود شد.

گفتنی است محسنی نسب در کارنامه خود کارگردان فیلم های: شاخ کرگدن، مجانی، شانه دوست، کریستال، مشت بر پوست (موشو)، شیرهای جوان، یاس‌های وحشی، یورش، آخرین مرحله، سپیدیال، باز باران  را دارد.
 
منبع: سینما پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


له شده زیر قسط و قرض و وام
United Arab Emirates
سلام
به خدا دوبار به دکتر رای دادم-دوره قبل بد نبود ولی حالا واقعا جونم به لبم رسیده در چنان وضع اسف بار و بدی هستم واقعا گریه ام میگیره