جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سردار سپهر در مراسم معارفه جانشین سازمان بسیج؛

بسیج وظیفه امت‌سازی برای جهان را برعهده دارد

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 604429
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: با صبر و ایثار و تلاش، بسیج ده‌ها میلیونی شکل خواهد گرفت و منویات رهبری تحقق می‌یابد.
بسیج وظیفه امت‌سازی برای جهان را برعهده دارد
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه جانشین رئیس این سازمان که امروز دوشنبه 27 فروردین در مجتمع پنج آذر سازمان بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج وظیفه امت سازی برای جهان اسلام را برعهده دارد، چراکه در کنار امامت و شریعت، نقش اساسی را امت ایفا می‌کند.

وی افزود: بسیج در این ۴۰ سال نقش مهمی در جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب ایفا کرده و ان شاءالله امت ما لیاقت سپردن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) را داشته باشد و ان شاءالله این اتفاق توسط بسیج جهانی‌ که سپاه پاسداران افتخار آن را دارد صورت بگیرد.

سپهر گفت: با صبر و ایثار و ابتکار و اراده و تلاش، بسیج دهها میلیونی شکل خواهد گرفت و منویات رهبری تحقق می‌یابد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج همان چیزی است که انقلاب مقدس به آن نیاز دارد، اظهار کرد:‌ معتقدم تاکنون که 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد بسیج نقش اساسی در انقلاب داشته است و ان شاءالله همان طور که امام راحل بیان کرده‌ است شاهد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود و پرچم را به دست صاحب پرچم می‌سپاریم.

وی ادامه داد: ان شاءالله ملت و امت ما لیاقت سپردن این پرچم را به امام عصر خواهند داشت البته این امر میسور نیست به جز حضور میلیونی مردم ایران و حضور پر شور امت اسلامی.

سپهر با بیان اینکه یکی از نگاه‌های راهبردی فرمانده سپاه، تحقق بسیج 10 میلیونی برای زمینه سازی تمدن اسلامی است، خاطرنشان کرد:‌ اگر به منظومه فکری مقام معظم رهبری رجوع کنیم درمی‌یابیم که جامعه و تمدن اسلامی با حضور مردم امکان پذیر می‌شود و بسیج و سپاه امروز مفتخر است که این مسئولیت را به نحو احسن و با اتکا به شاخص اخلاص، تفکر، صبر، ایثار، خطر پذیری و... انجام می دهد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان اعلام کردند که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که قابل حل نباشد، بر این اساس من هم معتقدم با اراده‌ای که در فرمانداران و مدیران سپاه و جود دارد می‌توان بسیج 10 میلیونی را محقق و انتظارات رهبر معظم انقلاب را با حمایت‌های شما تأمین کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *