جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مهدوی‌کیا: بازی با السد خیلی مهم است

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 604425
بازیکن سابق تیم ملی گفت: چند سال قبل کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس چنین تیمی شود ولی با اتحاد هواداران و کار فوق‌العاده برانکو این اتفاق افتاد.
مهدوی‌کیا: بازی با السد خیلی مهم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس می‌گوید: وقتی حال پرسپولیس خوب است، طبیعی است که حال همه ما بهتر است. اصلا حال کل فوتبال ایران بهتر می‌شود. واقعا جا دارد که دومین قهرمانی پیاپی تیم، آن هم چند هفته مانده به پایان مسابقات را به یکدیگر تبریک بگوییم. من هم شخصا بابت این مساله از مدیریت باشگاه و برانکو که واقعا عالی عمل کرده‌اند و اعضای تیم تشکر می‌کنم و به آنها و هواداران تبریک می‌گویم.

وی ادامه می‌دهد: پرسپولیس نزدیک به دو دهه بود که اینطور مقتدرانه در بازی‌ها حضور نداشت و قدرتمندانه قهرمان نمی‌شد. قطعا این یک اتفاق معمولی نیست. شاید کمتر کسی انتظار این سطح از پیشرفت را داشت. البته اگر در نظر بگیریم که قهرمانی امسال می‌توانست سومین قهرمانی پیاپی باشد، آنگاه بزرگی و ارزش کار بیشتر معلوم می‌شد و به همین دلیل طبیعی است که بسیاری هم به این مساله فکر کنند که تا برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس حضور داشته باشد، شرایط همین گونه خواهد بود.

مهدوی‌کیا افزود: البته در اینجا نباید فراموش کنیم که این موفقیت به لطف کار سخت و تلاش بسیار به دست آمد و بدون اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین آنها و باشگاه و در نهایت بدون اعتماد و حمایت هواداران و تماشاگران اصلا امکانپذیر نمی‌شد. اگر هواداران به ویژه سه سال قبل در روزهای سخت، درست عمل نکرده بودند و حمایت سرسختانه نداشتند، شاید بی‌ثباتی هنوز در پرسپولیس ادامه پیدا می‌کرد.

مهدی مهدوی‌کیا تصریح کرد: با هر افتخاری که به دست می‌آید، کار پرسپولیس سخت‌تر می‌شود و اهمیت حضور و حمایت هواداران هم بیشتر خواهد شد. همانطور که بازیکنان برای حفظ این شرایط مجبور به تحمل سختی و تلاش بیشتر هستند، حمایت بیشتری هم لازم است. این فصل در حال تمام شدن است و یکسری مسائل برای پرسپولیس شروع شده است. استارت پرسپولیس برای قهرمانی سال بعد، از همین حالا است. همین امروز یک بازی حساس در لیگ قهرمانان داریم. اگر خودم ایران بودم، به ورزشگاه می‌آمدم، چون بازی امروز می‌تواند دو مسیر متفاوت را رقم بزند. این خیلی خوب است که قبل از روز آخر، صعود پرسپولیس قطعی شده است ولی صعود به عنوان صدرنشین اهمیت دارد. البته شنیده‌ام هوای تهران بارانی است ولی با این وجود، معروف است که هواداران پرسپولیس در سرما و گرما تیمشان را تنها نمی‌گذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *