پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
پرسپولیس - السد؛

ژاوی و یارانش در آزادی اسیر می شوند

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 604261
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.
ژاوی و یارانش در آزادی اسیر می شوند
به گزارش جهان نيوز، دیدار حساس ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس - السد؛

این بازی برای هر ۲ تیم پرسپولیس و السد قطر از اهمیت خاصی برخوردار است. این دیدار جدال صدرنشینی گروه C. محسوب می‌شود و صدرنشین این گروه با تیم دوم گروه A. بازی می‌کند.
سرخپوشان ایران بعد از کسب قهرمانی زود هنگام لیگ برتر هفدهم تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گذاشتند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند. آن‌ها قصد دارند برابر السد از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و با حمایت هواداران با برتری برابر حریف قطری صدرنشین گروه C. شوند.

شاگردان برانکو بعد از کسب قهرمانی زود هنگام در لیگ برتر انگیزه شان کاهش یافته است و این موضوع برابر تیم پارس جنوبی جم به خوبی احساس می‌شد و برانکو باید برای بی انگیزگی بازیکنان خود چاره‌ای پیدا کند تا تیمش برابر السد قطر دچار مشکل نشود.

فرشاد احمد زاده و محسن ربیع خواه در بازی با پارس جنوبی جم با مصدومیت مواجه شدند و برانکو در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که این ۲ بازیکن به بازی با السد قطر نمی‌رسند. البته بعد از جواب ام آر آی مشخص شد ربیع خواه با پارگی رباط صلیبی مواجه است و احتمال عمل جراحی بر روی پای آسیب دیده اش وجود دارد که در این صورت چند ماه قادر به همراهی تیمش در بازی‌های نیست.

به نظر می‌رسد که برانکو با مصدومیت احمد زاده از محسن مسلمان برابر السد استفاده کند.

پرسپولیس - السد؛

در آن سوی میدان، تیم السد قطر با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم با یک تساوی هم صدرنشین این گروه می ماند و در مرحله حذفی با تیم دوم گروه A. بازی می‌کند.
تیم السد قطر در بازی آخر خود در لیگ ستارگان قطر برابر الخریطیات با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد.
تیم السد قطر مصدوم و محرومی برابر پرسپولیس ندارد و بازیکنان شاخص  این تیم از جمله ژاوی، پورعلی گنجی، بغداد بونجاح و حسین الهیدوس می‌توانند در هفته پایانی تیم خود را همراهی کنند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم السد قطر به پایان رسید.

ژاوی ستاره سابق تیم بارسلونا و بازیکن فعلی السد قطر همراه با تیم خود به تهران سفر کرده تا برابر پرسپولیس صف آرایی کند. ژآوی در بازی رفت این ۲ تیم یکی از بازیکنان تاثیر گذار السد بود و بازیکنان پرسپولیس باید مراقب پاس‌های دقیق این بازیکن شاخص باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *