يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۱

دستور مدودف برای تدابیر تلافی جویانه علیه آمریکا

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 602808
خبرگزاری اینترفکس گزارش داده است که دیمتری مدودف نخست وزیر روسیه امروز دوشنبه به دولت دستور داده است تا تدابیر و اقدامات تلافی جویانه‌ای را در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا طراحی و آماده کند.
دستور مدودف برای تدابیر تلافی جویانه علیه آمریکا
به گزارش جهان نيوز، نخست وزیر روسیه به دولت دستور داده است تا تدابیر احتمالی و تلافی جویانه‌ای را در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا طراحی و آماده کند.

به گزارش رویترز، خبرگزاری اینترفکس گزارش داده است که دیمتری مدودف نخست وزیر روسیه امروز دوشنبه به دولت دستور داده است تا تدابیر و اقدامات تلافی جویانه‌ای را در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا طراحی و آماده کند.

آمریکا روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه مسکو اعمال کرده است. مدودف با غیرقانونی و غیرقابل قبول ارزیابی کردن تحریم‌های جدید آمریکا، تاکید کرد: روسیه این حق را برای خود محفوظ می‌داند که به این تحریم‌ها پاسخ دهد.

وی همچنین به دولت دستور داده است تا طرحی را برای حمایت از شرکت‌هایی که هدف تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفته اند، آماده کند.

لازم به یادآوری است که دولت آمریکا روز جمعه تحریم‌های جدیدی را در قبال ۳۸ شخصیت حقیقی و حقوقی روسی، از جمله شرکت‌های «راس آبارون اکسپورت»، «شرکت مالی روسیه» و شرکت «روسال» اعمال کرد. مقامات واشنگتن بار دیگر مسکو را به الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، تشدید وخامت اوضاع در شرق اوکراین، حمایت از دولت "بشار اسد" در سوریه و ارسال تسلیحات نظامی برای آن و همچنین انجام اقدامات غیرقانونی و حملات سایبری به سایر کشور‌ها متهم کرده‌اند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درحال حاضر سوای هر منفعتی که روسیه در منطقه دارد مردانه جلوی امریکا ایستاده و میداند که چنانچه امریکا و اروپا حوزه نفوذشان را به اطراف روسیه گسترده کنند روسیه در آینده نچندان دور بهای سنگین سیاسی وصدرصد ی باید به انان پرداخت کنند.