پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۹

واکنش مجری شبکه خبر به سکانس حساس پایتخت +عکس

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 602273
پست اینستاگرامی المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر/ فیلمی که برای خیلی ها فیلم نبود و از نزدیک لمسش کردند...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توجیه
Iran, Islamic Republic of
گفتیم چرا ترکیه را تبلیغ کردین؟ گفتن نمایش زیبایی های ترکیه لازمه ی نمایش وحشی گری داعش بود!
لابد بگیم چرا انقدر نقی معمول بددهن بود و از القاب زشتی چون علم یزید و دراز بی خاصیت و ....استفاده میکرد در حالیکه اسلام این رفتار را نکوهش کرده؟ در پاسخ میگن این توهین ها در راستای تضعیف امریکایی های قد بلند از جمله جان کری و روحیه دادن به ایرانی های قد کوتاه بوده !!!!!
سروش
Iran, Islamic Republic of
از طرف خدا پیام امد گاویی را قربانی کنید، عده ای از بنی اسرائیل پرسیدند گاو نر باشد یا ماده گاو جوان باشد یا پیر گاو سیاه باشد یا قهوه ای و... جناب توجیه در همه مسایل اینقدر حساسی یا حساسیتت گزینشی است؟
Denmark
به دورویی خیلی حساسم و برای مملکتی که امثال اینا شدن فرهنگ سازانش نگرانم! خودشون بی فرهنگی و بی ادبی را رواج میدن خودشون هم از بی ادبی مردم در فضای مجازی گلایه میکنن!
Iran, Islamic Republic of
ایراد بنی اسرائیلی؟ کمک به فقرای داخل به کنار چطور وقتی میگن پول ایرانیان در سفر به مکه بمب و موشک میشه رو سر یمنی ها درسته اما اگه بگیم پولی که ایرانی ها در ترکیه خرج میکنن بمب و موشک میشه بر سر مردم سوریه و تبلیغ برای توریسم ترکیه درست نیست ایراد بنی اسرائیلی محسوب میشه؟
اصلا جا داره جهان نیوز همین سوال را از این روشنفکرنماهایی که سفر 2 میلیون ایرانی به ترکیه را توجیه میکنن بپرسه! چرا یک بوم و دو هوا؟
Iran, Islamic Republic of
بسیار متن زیبا و دلنشینی بود. امثال برخی رسانه ها چه اصول گرا (کیهان) و اصلاح طلب بایستی در نزدیک این گونه هنرمندان شاگردی کنند. ماشاءالله به غیرتت خانم.
Iran, Islamic Republic of
حالا هر کی راه افتاده برا خودش ماهی میگره! الان حقوق نجومی ها از سلبریتی بگیر تا مدیر هم میان استوری میزارن که مردم داعش وحشی را دیدید حالا برید دعا کنید خدا سایه مارا از سر شما کم نکند!
Iran, Islamic Republic of
البته به این خانم مجری باید یادآوری کنیم داعش تا تهران و تا تو مجلس هم رفت. یادت نیست؟
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که در لباس مسولین باعث فساد اقتصادی و اجتماعی می‌شوند و اتفاقا خیلی شیک پوش هستند کجای داعش بازی هستند دشمن داخلی را بچسب دشمن خارجی با دیدن اینها به کشور طمع می‌بندد ترسوها دنبال سوراخ میگردند والا امثال مدافعین حرم در داخل کشور زیادند
Iran, Islamic Republic of
اگر نظام را هم قبول نداشته و حتی بی دین هم باشیم . به خاطر این امنیت که از جانفشانی مدافعین حرم است بایدروزانه هزاران بار سجده شکر بجا بیاوریم.اما افسوس که بعضی ها به خاطر خصومت با نظام به این عزیزان بی احترامی می کنند.