پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

خرید بلیط «لاتاری» و «به وقت شام» در نمازجمعه!

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 602010
جوانان شهرستان سبزوار بلیت چند سانس از فیلم‌های «لاتاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را به طور کامل خریداری کردند.
خرید بلیط «لاتاری» و «به وقت شام» در نمازجمعه!
به گزارش جهان نيوز، گروهی از جوانان شهرستان سبزوار در اقدامی جالب برای کمک به دیده شدن فیلم‌های «به وقت شام» و «لاتاری» سانس‌هایی از سینمای شهر را به طور کامل برای اکران اختصاصی این دو فیلم اجاره کرده‌‌، سپس از طریق معرفی فیلم در تریبون نمازجمعه، ارتباطات رسانه‌ای و مردمی خودشان برای این فیلم‌ها تبلیغ و در نمازجمعه بلیط فروشی کردند و توانستند تمام بلیط‌های موجود را با قیمت رسمی به فروش برسانند.

پس از این اقدام به خاطر استقبال زیاد مردم سبزوار، اکران این دو فیلم به سانس‌های فوق العاده رسید؛ اتفاقی که پیش از این، در این شهر رخ نداده بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... قلبهای مردم را باید تسخیر کرد نه فقط جسم
Iran, Islamic Republic of
من هم مایلم در حد توان به همین نحو به بهره‌مندی مردم عزیز کشورم، بخصوص اقشاری که توان مالی مناسبی ندارن کمک و در حقیقت نذر فرهنگی کنم.
ممنون میشم اگر وبسایت یا شماره حسابی در این رابطه وجود داره معرفی کنید