سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

افزایش یک کیلومتری متوسط سرعت در نوروز

دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 600602
سردار مومنی با اشاره به این مطلب که امسال ترافیک های سنگین خیلی نداشتیم گفت: متوسط سرعت در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش یافت.
افزایش یک کیلومتری متوسط سرعت در نوروز
به گزارش جهان نيوز، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در بازدید از پلیس راه شرق استان تهران گفت: آمار‌ها حکایت از افزایش ۱۲ درصدی سفر و کاهش تلفات در نوروز ۹۷ است.

وی ادامه داد: تعطیلات نوروزی ۲ هفته ادامه دارد و مردم پس از یکسال کاری به مسافرت می‌روند و این در حالی است که طی ۱۰ سال گذشته سفر‌ها کم نشده بلکه افزایش یافته است.

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: سال ۹۶ بیش از یک میلیون خودرو جدید و ۲ میلیون راننده جدید وارد چرخه حمل و نقل شدند.

سردار مومنی با اشاره به این مطلب که امسال ترافیک‌های سنگین خیلی نداشتیم گفت: متوسط سرعت در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش یافت.

وی با اشاره به این مطلب که امروز هم مسیر رفت و هم برگشت به سمت شمال کشور پرتردد است گفت: مردم همکاری خوبی با همه دستگاه‌ها داشتند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: هر سال روند کاهشی سوانح و حوادث و افزایشی رعایت قوانین را شاهدیم، اما همچنان ۱۶ هزار کشته رقم بالایی است و همه باید تلاش کنیم که این میزان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: در حوزه تعداد کشته‌های تصادفات کشور به ازای ۱۰ هزار وسیله نقلیه از میانگین دنیا کمتر هستیم، اما ایجاد هم افزایی با همکاری و تعامل و جلب اعتماد مردم برای کاهش هرچه بیشتر سوانح ضروری است.

سردار مومنی گفت: هیچ منافاتی بین اقتدار در اجرای قانون و رعایت ادب و احترام نیست و از رانندگان می‌خواهیم هر ۲ ساعت رانندگی استراحت کنند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *