جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

هدیه نوروزی وزارت ارشاد به حامی اغتشاشگران!

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب: 599998
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حامی اغتشاشگران و اهانت‌کننده به شهیدان مدافع حرم، هدیه نوروزی داد!
هدیه نوروزی وزارت ارشاد به حامی اغتشاشگران!
به گزارش جهان نيوز و به نقل از کیهان، تهمینه میلانی که در حمایت از اغتشاشگران دی ماه که عامل شهادت پنج هموطن بی‌گناه و از جمله دو نوجوان بودند، چیزی کم نگذاشت، حالا در آستانه نوروز، مجوز ساخت فیلم پازل به تهیه‌کنندگی همسرش را دریافت کرد. میلانی که برخلاف ادعا و اصرارش سابقه گروهکی در کارنامه دارد و مدتی هم در بازداشت به سر برده ، مدت‌هاست که در قالب فیلمسازی کم‌توان ظاهر شده و تلاش می‌کند با نظر پراکنی‌های سطحی و به شدت عوامانه توجه مخاطبان را به خود جلب کند!
 
ظاهرا اختلال در دستگاه فرهنگی تا جایی است که حامیان اغتشاشگران از نظر این دستگاه مصونیت دارند و برخی از مدیران سازمان سینمایی کشور هم مجوز دارند در فضای مجازی علنا از پروژه ضداسلامی و ضدایرانی مثل «دختران خیابانی» حمایت نمایند و همچنان در صندلی مدیریت جا خوش کنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز.
از این مدیران و مسئولین وزارت ارشاد انتظار دیگری نیست.
Iran, Islamic Republic of
میشه نتیجه گرفت وزارت ارشاد در جهت منافع اغتشاش گران قدم بر میدارد و از حامیان آنها هم حمایت میکند.
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
قطعا" مسئولین وزرات ارشاد عرق ملی ندارند که به وطن فروشی مثل این خانم عصبی چنین لطفی کردند.
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه این خانم شد وطن فروش؟ چرا شما که ادعای مسلمونی دارید خیلی راحت به مردم تهمت میزنید؟ به کسانی که 8 سال مملکت دستشون بود و همچنان در حال تخریبند نمی گید وطن فروش و هنوز هم حتی عده ای طرفدارشان هستند اما از روی عناد و دشمنی با بعضی افراد به خاطر یک حرف که آن هم منظورشان دفاع از مالباختگان بوده میگویید وطن فروش واقعا متاسفم که تهمت و افترا زدن خیلی ساده تر از نظر دادنه
Iran, Islamic Republic of
سابقه وزارت ارشاد نشون میده از ابتدا مکانی بوده با بهره برداری از بودجه نظام برای جنگ نرم بر علیه انقلاب
Iran, Islamic Republic of
دقیقا شما هم همسو شدید با کسانی که خواستند صدای حق خواهی و اعتراض مردم را خفه کنند. در این مدت چند ماهه اخیر 3 گروه اعتراض کردند و گروه اول به حق خواستار اموال از دست رفته شان شدند اما عده ای با سیاست بازی و دقل کاری صدای آنها را در نطفه خاموش کردند.
افرادی مثل خانم میلانی و غیره از این گروه اول طرفداری کردند. چرا می خواهید به این افراد انگ بزنید و حق خواهی مردم ستم دیده را نادیده بگیرید. ظلم تا کی؟