جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
شکسته شدن شیشه‌های چندین خانه

انفجار شدید در خیابان مرتضوی تهران

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 598618
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان مرتضوی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه شیشه‌های چندین ساختمان اطراف محل حادثه شکسته شد.
انفجار شدید در خیابان مرتضوی تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان مرتضوی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:59 بامداد امروز حادثه انفجار و تخریب منزل در خیابان مرتضوی، حدفاصل خیابان جیحون و بزرگراه یادگار امام به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی داخل یکی از کوچه‌ها بود که بر اثر انفجار شدید در آن، بخش زیادی از دیوارها، در و پنجره‌ها تخریب شده و جوانی حدوداً بیست ساله داخل منزل حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این منزل از چند نقطه دچار حریق شده و این جوان از بخش‌های مختلف بدن دچار سوختگی و مصدومیت شدید شده بود که به سرعت آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، وی را از منزل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی تصریح کرد: به علت شدت انفجار شیشه‌های چندین ساختمان مجاور شکسته، مقدار زیادی شیشه داخل کوچه ریخته شده بود که با توجه به زمان وقوع حادثه و عدم تردد عابران شاهد مصدوم دیگری در این حادثه نبودیم و اگر حادثه در ساعات میانی روز اتفاق می‌افتاد احتمال مصدومیت شدید عابران وجود داشت.

وی افزود: عملیات آتش‌نشانان ادامه داشت که در دقایق پایانی عملیات انفجار دیگری رخ داده و باعث مصدومیت دو آتش‌نشان شد که آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: با حضور کارشناسان و بررسی‌ها مشخص شد در این منزل چندین کیلوگرم موادمحترقه نگهداری می‌شد و باعث انفجار این منزل شده بود همچنین این حادثه دومین مورد انفجار در پایتخت (مربوط به حوادث چهارشنبه آخرسال) در روزهای گذشته بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *