شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۲۰

اگر روحاني نبود، کشور قانونمند مي‌شد!

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب: 597865
سخنان يکي از نمايندگان تهران در مجلس جالب توجه است. پروانه سلحشوري مي‌گويد: «شرايط دانشگاه آزاد را مشاهده کنيد، اگر در حال حاضر حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران نبود کشور هم مثل دانشگاه آزاد بود. البته مطالباتي که ما از رئيس‌جمهور داشتيم در حال حاضر به صورت کامل برآورده نشده است.»
اگر روحاني نبود، کشور قانونمند مي‌شد!
به گزارش جهان نيوز؛ سخنان يکي از نمايندگان تهران در مجلس جالب توجه است. پروانه سلحشوري مي‌گويد: «شرايط دانشگاه آزاد را مشاهده کنيد، اگر در حال حاضر حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران نبود کشور هم مثل دانشگاه آزاد بود. البته مطالباتي که ما از رئيس‌جمهور داشتيم در حال حاضر به صورت کامل برآورده نشده است.»

مگر چه شرايطي در دانشگاه آزاد حاکم است؟ آخرين گلايه اصلاح‌طلبان از مديران دانشگاه آزاد مربوط به ماجراي قطع همکاري با صادق زيباکلام، استاد اصلاح‌طلب به دليل همزماني حضور او در دانشگاه ديگر است. آن را هم بهتر است از زبان معاون وزير علوم دولت اصلاح‌طلبان پيگير شويم. دکتر مجتبي شريعتي‌نياسر در واکنش به اقدام دانشگاه آزاد براي لغو قرارداد تعدادي از اساتيد نيمه‌وقت اين دانشگاه مي‌گويد: «اقدام اين دانشگاه در لغو قرارداد تعدادي از اعضاي هيئت علمي پاره‌وقت را در راستاي سياست‌هاي آموزش عالي دانسته و از آن حمايت مي‌کنيم. يکي از اشکالاتي که همواره به دانشگاه آزاد وارد مي‌کرديم و هنوز هم به اين دانشگاه وارد است، مربوط به بحث اساتيد نيمه‌وقت و ضرورت به کارگيري اعضاي هيئت علمي تمام وقت در مجموعه است.» او تأکيد مي‌کند: «حرکت مديريت دانشگاه آزاد در لغو قرارداد تعدادي از اساتيد نيمه‌وقت در واقع در راستاي رفع نقص اين دانشگاه صورت گرفته است. استاد تمام‌وقت يک دانشگاه نمي‌تواند همزمان در دانشگاه ديگر نيز به صورت پاره‌وقت حضور داشته باشد و اين اقدام از لحاظ قانوني کاملاً تخلف محسوب مي‌شود.»

لذا با کنار هم گذاشتن سخنان پروانه سلحشوري و مجتبي شريعتي‌نياسر مي‌شود نتيجه گرفت که اگر روحاني رئيس‌جمهور نبود، کشور نيز همچون دانشگاه آزاد مي‌توانست مسير قانونمندي را طي کند.
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!!!!!!!!!
بنده خدا
سایت جهان نیوز مطلب نداشتی خوش غیرت این سفسطه بازی ها چیه؟
Iran, Islamic Republic of
آیا این برای شما کافی نیست!!؟
کاهو_چینی
حامد
Iran, Islamic Republic of
زیباکلام از دانشگاه آزاد اخراج نشد بلکه از این دانشگاه به بیرون انتقال یافت
نسرین
Iran, Islamic Republic of
اعتراف جالبی بود
یعنی اگر رییسی رییس جمهور میشد جلوی فساد و دوشغله ها و رانتها و ... گرفته میشد
Iran, Islamic Republic of
اصلا از اساس مشکل رئیسی همین بود که ابتدای کارش هرگز با این جماعت کنار نیامده

دیدن هوا پسه و اگر رئیسی رأی بیاره پاشو میزاره روی گلوی اینا برای همین تا تونیستن تخریبش کردن
Iran, Islamic Republic of
نخیر مشکل رئیسی این بود که پیش مردم مشروعیت رای اول شدن و نداشت و شماها نمیفهمید
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی همیشه می فرمایند ما در مسیر امام و انقلابیم. اگر امام و انقلاب را در مقابل طاغوت(تسلط بیگانه، فساد، بی حجابی، دین ستیزی و ...) بدانیم به نظر شما این جریان به طاغوت نزدیکتر است یا به امام و انقلاب؟؟ پناه می برم به خدا...
Iran, Islamic Republic of
حرفها و رفتار اینها فقط برای دق دادن دلسوزان مملکت است. بدترین رفتار این است که یکی یا یک گروهی از داخل نظام یا به عبارتی از خانواده سنگ دشمن را به سینه بزند....
عباس
سلام به نظر بنده اگر نمایندگان مجلس دارای پتانسیل لازم باشند بجای ورود به معاملات سیاسی و رانتی بهتر است به فکر اصلاح قوانین و نظارت دقیق بر اجرای قوانین باشند و معامله گری نکنند و گناه خود را بر گردن دیگرا ن نیندازند لذا رئیس جمهور مجری است . مجری قوانینی که نمایندگان وضع می کنند و بر آن بدون مماشات باید نظاره کنند و حتی رئیس جمهور را هم می توانند استیضاء کنند . پس بهتر است بدانند که مردم می فهمند .
Iran, Islamic Republic of
این سر کار آیا تمایل به بی انضباطی و فامیل بازی سیاسی داره؟ بعیدهههه!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دانشگاه آزاد از وقتی که بایند کارگزاران و هاشمی کم رنگ شدند داره یک نفسی میکشه
بیزاریم از نظم لیبرالی علیه ملت همچنان که بیزاریم از نظم نوین جهانی آمریکایی
انصاری پور
Iran, Islamic Republic of
هم سال خانم سلحشور مملکت را به باد فنا گرفته اند مگر تخلف دانشگاه آزاد در زمینه جلوگیری از رانت آقای زیبا کلام کار خلافی بوده که این خانم ادعای نمایندگی از این ملت را دارد به این صورت گرخیده مگر تو نماینده رانت زیبا کلام هستنی که اینقدر سنگ این عنصر شعاری را به سینه می زنی مگر مجلس کار دیگری ندارد مشکل اقتصادی مردم حل شده اجتماعی حل شده مگر این نماینده ها چشم ندارند در زوز روشن به سفارت ایران در لندن حمله می کنند و سفارت را اشغال می کنند ان در نمی نماینده هاکه کلامی از شان در نمی آید اف بر شما آری علی رغم اینکه به روحانی رای داده ام اما به جرات می گویم اگر روحانی نبود مملکت بهتر بر روی قانون استوار بود و تمام مشکل این مملکت هم سال این خانم سلحشور هستند که به اینجا کشیده شده است .
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام هر دولتی دارای نقاط ضعف و قوتی است.دولت آقای روحانی طرح تحول سلامت را اجرا کرد و یک حرکت بسیار خوب و مثبتی برای مردم بود.اما به شعارهای سال 92 ماننند افزایش یارانه نقدی،دادن یارانه کالا ،عمل نکرد. تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف عمل کرده و متاسفانه نتوانسته اند وضعیت معیشت و بیکاری وگرانی،تورم،رکود و کم ارزش شدن پول ملی،موانع اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و... را حل کنند.
Iran, Islamic Republic of
همان طرح تحول سلامت بسیار عالی بود ولی برای جیب پزشکان . بفرمایید آیا خبر دارید یک معاینه سرپایی با داروهای معمولی بیش از سی صد هزار تومان هزینه داره . بیمه ها دارن ورشکسته می شوند. مردم را بیچاره کردند
Iran, Islamic Republic of
با اجرای طرح تحول سلامت تعرفه های پزشکی 300 درصد افزایش یافت و کارانه های نجومی به پزشکان پرداخت شد.
Iran, Islamic Republic of
این آقای زیبا کلام به رزومه ای که خودش گذاشته مراجعه کنید
بعد از 20 سال یا شاید هم بیشتر استادی در دانشگاه تهران هنوز دانشیاره (یک مرتبه رشد علمی داشته)
در تمام 20 سال گذشته فقط یک مقاله ISI اون هم منتشر شده در یک ژورنال نامشخص داره که بنابراین اصلا اشتغال قابل توجهی به اصلی ترین وظیفه اش یعنی کار تحقیقاتی-پژوهشی نداشته
ایشون مدتها انگلیس بوده ولی اصلا تسلطی به زبان انگلیسی نداره و در تمام مدت حضور فرمالیته غیر علمیش در انگلیس همه هزینه هاش از طرف دولت کارگزار تدارک دیده میشده. باید دید اصلا به چه هدفی انگلیس بوده.
چند تا کتاب داره که مهمترین هاش نه ارجاعی به مستندات علمی داره...
چنین فردی چطور در سنی در حدود 50 سالگی استاد دانشگاه تهران شده (امروز 70 سال داره)
این آقا با این بار و بنه علمی در نتیجه یک بی نطمی مطلق در سیستم آموزش عالی ما استاد دانشگاه شده و گرنه ارزش مدارکش در حد فوق لیسانس هم نیست
Iran, Islamic Republic of
میشه شما رزومه کاری خود را منتشر کنید تا بدانم چه کسی دارد از ایشان انتقاد میکند فقط میخواهم سطح درسی شما دوست عزیز را بدانم ممنون میشم
زماني كه دانشگاه آزاد تبديل به يك بنگاه مدرك فروشي براي كسب در آمد يك خانواده و يك حزب خاص شده بود اين آقايان و خانم هاي اصلاح طلب براي آن كف و سوت مي زدند .
حالا كه مي خواهند آن را مثل يك دانشگاه به معني واقعي كلمه و محل كسب علم بسازند و كار هاي خلاف و مديريت فاميلي و خانوادگي را در آن حذف نمايند هجمه به آن را شروع كرده اند .
ظاهرا خيلي در آن منافع داشته اند كه اينچنين از اصلاحات انجام گرفته در اين دانشگاه مي سوزند
حامد
Iran, Islamic Republic of
می دونید چرا روحانی خوبه؟ چون اگر خوب نبود که سلحشوری بهش رأی نمی داد.
می دونید چرا روحانی رئیس جمهور شایسته ای است؟
چون اگر نبود کشور مانند دانشگاه آزاد بود!
آیا این برای شما کافی نیست؟