چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳
اجرای گروه های هوی متال در قلب پایتخت با حمایت وزارت ارشاد

دستاورد فرهنگی دفتر موسیقی دولت تدبیر و امید!

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 597843
پویش شب شنبه ها از سال 93 به صورت مستمر و هفتگی به برگزاری اجرای صحنه ای برای گروه های کمتر شناخته شده از جمله گروه های موسیقی راک و هوی متال با مجوز و حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می پردازد.
دستاورد فرهنگی دفتر موسیقی دولت تدبیر و امید!
به گزارش جهان نيوز؛ بین مدیران دولتی مرسوم است در پایان دوره مدیریت به تشریح دستارود های خود می پردازند.پویش «شب شنبه ها» از دستاورد های دفتر موسیقی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در دولت تدبیر و امید است. پویشی که به قول ایده پرداز و طراح اصلی آن، رضا دادویی «برنامه گل ها به سبک مدرن» است.

پویش  شب شنبه ها از سال 93 به صورت مستمر و هفتگی به برگزاری اجرای صحنه ای برای گروه های کمتر شناخته شده از جمله گروه های موسیقی راک و هوی متال با مجوز و حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می پردازد.  

حالا فرزاد طالبی در روز های پایانی مدیریت خود در دفتر موسیقی باید پاسخگوی مردم ایران باشد که بر اساس کدام سیاست گذاری، نسبت به صدور مجوز و حمایت از برگزاری کنسرت هایی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد اقدام نموده است.
 
فیلم زیر تیزر اجرای گروه PARA در پویش شب شنبه ها در تاریخ  12 اسفند 96 است که در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنده مجددا تاکید می کنم اینها می خواهند امریکا را به کشور برگردانند و تمام این برنامه ها برای همین است. اینها از محورهای مختلف حمله کرده اند. یکی محور مدیریت است (نفوذ و ناکارامد کردن نظام و...) بعد محور فرهنگ (بی بند و باری و ولنگاری و بد و بی حجابی و ابتذال در کنسرت و تئاتر و سینما و کتب مدرسه و شبکه ها و سیما و 2030 و...) یکی دیگر محور اقتصاد و معیشت مردم است( مردم را عاصی کنند و تحت فشار اقتصادی بگذارند و وابسته کنند و واردات خارجی را افزایش دهند و قراردادهای وابسته کن منعقد کنند و...) و محور بعدی محور سیاست خارجی است(قبولی برجام و FATF و مذاکره مجدد با امریکا و اروبا و بحث موشکی و برجام های دیگر و عادی کردن مسابقه و ارتباط و...با رژیم اشغالگر قدس و...). اینکارها باید توسط افرادی با سابقه انقلابی و داشتن صورت موجه انجام گیرد و دارد می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
دادستانی باید اینها را از مدیر ارشادش تا...را بگیرد این از رقص شهرداری خیلی بدتر است. همین طور دارند پشت سرهم برنامه های اتاق فکرشان را اجرا می کنند. حداقل تا تعطیلات نوروز ول کن نیستند. توی تعطیلات و سال بعد هم خدا می داند.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
کاراشون وسبک خوندشون شبیه شیطان پرست هاست! جل الخالق! مملکت با خون شهداست که تاحالا به تاراج برده نشده. لعنت برشیطان رجیم