دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

سرنوشت طرح تحول نظام سلامت چه می‌شود؟

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 597348
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه قرار است از محل هدفمندی یارانه‌ها به ما اعتبارات کامل‌تری برسد، گفت: طرح تحول نظام سلامت با اعمال اصلاحات ادامه پیدا خواهد کرد.
سرنوشت طرح تحول نظام سلامت چه می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، صبح امروز سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان آیت‌الله بهاری این شهرستان بازدید کرد.عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 90  آغاز شده و در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع و با زیربنای 8 هزار و 300 مترمربع در چهار طبقه در حال اجراست.

تاکنون 31 میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده و 5 میلیارد تومان دیگر هم برای تجهیز نیاز است؛ این بیمارستان شامل بخش‌های درمانگاه تخصصی، اورژانس، نوزادان و کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دیالیز، مراقبت‌های ویژه و... است.
وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهرستان بهار دیدن کرد، این پروژه 1.5 میلیارد تومان اعتبار دارد و در حال حاضر هم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر بهداشت در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم سال آینده بیمارستان‌های تویسرکان بهار و اکباتان به بهره‌برداری برسد.
سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه من آمده‌ام تا کاستی‌ها را برطرف کنم، در خصوص بودجه طرح تحول سلامت هم تصریح کرد: بودجه مصوب مجلس تغییر نکرده اما اندکی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه قرار است از محل هدفمندی یارانه‌ها به ما اعتبارات کامل‌تری برسد، افزود: طرح تحول نظام سلامت با
اعمال اصلاحات ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *