يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

در دیدار امیر قطر با موگرینی چه گذشت؟

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 597244
امیر قطر و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چهارشنبه شب مسایل مهم مشترک منطقه ای و بین المللی به خصوص تحولات خاورمیانه را بررسی کردند.
در دیدار امیر قطر با موگرینی چه گذشت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و فدریکا موگرینی در مقر کمیساریای اروپا در پایتخت بلژیک دیدار و درباره مهم ترین موضوعات مشترک گفتگو کردند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و موگرینی در این دیدار راه های حمایت و توسعه روابط قطر و اتحادیه اروپا در زمینه های مختلف را بررسی کردند.

دو طرف همچنین درباره تازه ترین تحولات خاورمیانه و مسایل مهم بین المللی به خصوص موضوع مربوط به مهاجرت و آوارگان و همچنین پدیده تروریسم و راه های تضمینی مبارزه با آن و خشکاندن منابع تامین مالی عناصر تروریستی بحث و تبادل نظر کردند.

پس از این دیدار وزارت امور خارجه قطر و کمیته فعالیت خارجی اتحادیه اروپا چندین یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند. هدف از امضای این یادداشت ها تقویت همکاری دو طرف در زمینه های مختلف و تبادل اطلاعات و رایزنی ها و تقویت تفاهم متقابل برای محقق شدن اهداف مشترک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *