يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۷۰

نظر عجیب کواکبیان درباره مسابقه با صهیونیست‌ها

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 597046
می‌توانیم در میادین ورزشی با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه بدهیم و مرگ بر اسرائیل هم بگوییم و اشکالی نیز ندارد.
نظر عجیب کواکبیان درباره مسابقه با صهیونیست‌ها
به گزارش جهان نيوز، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه های ایجاد شده در فدراسیون کشتی در مورد رقابت ایران و اسراییل  و استعفای رسول خادم رییس این فدراسیون گفت: من با برخی از سخنان رسول خادم موافقم و معتقدم که ما باید در جمهوری اسلامی تکلیف‌مان را با این گونه موضوعات یکبار برای همیشه مشخص کنیم .

نماینده مردم تهران در خانه ملت ادامه داد: کشوری در دنیا نیست که در مسابقات جهانی و بین المللی بخواهد مقابل حریف عقب نشینی کند و این گونه عقب نشینی با مقررات فدارسیون‌های بین المللی هم مطابقت نمی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: ما باید این موضوع  که مسابقه دادن با یک فرد وابسته به رژیم صهیونیستی به معنای به رسمیت شناختن اسرائیل نیست را در جامعه جابیندازیم. آن وقت می‌توانیم مسابقه هم بدهیم و مرگ بر اسرائیل هم بگوییم و اشکالی نیز ندارد.

کواکبیان ادامه داد: در حال حاضر خود فلسطینی ها نیز با افراد تبعه اسرائیل در میادین ورزشی مسابقه می دهند. متاسفانه ما تابویی درست کرده‌ایم  که به محض مسابقه دادن گویا ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود:  اگر مسابقه دادن به این مفهوم است که ما نیز موافقیم اصلا مسابقه ندهیم ولی مسابقه دادن اساسا این مفهوم را ندارد.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه باید این قصه باید حل شود گفت: خود کسانی که دست اندرکار ورزش هستند می دانند که ما از این جریان خیلی ضربه خورده ایم البته باید از ورزشکارانی که فداکاری می‌کنند و مسابقه نمی‌دهند تقدیر کرد ولی اگر برای همین ورزشکاران زمینه فراهم شود می توانند موفقیت های بزرگی را برای کشور کسب کنند که به نفع ملت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: مشکل این است که ما این را جا انداخته ایم که مسابقه دادن با افراد تبعه اسرائیل  به معنای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است و باید این مشکل را حل کنیم چراکه چنین گذاره‌ای  اساسا غلط است.

منبع:عصرایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راست میگه دیگه چرا این ملت باید چوب حمایت از یه مشت فلسطینی رو بخوره
تا کی منافع ما باید فدای اونا بشه
بهتره یه کم واقع بین باشیم فلسطینی ها خودشون راه سازش رو انتخاب کردن اونوقت ماشدیم کاسه داغتر ازاش
هادی
Iran, Islamic Republic of
این هم به کنار...
ولی بصورت جدی بیاید و تکلیف رو مشخص کنید...
نامه بزنید به دنیا و با افتخار بگید... نه اینکه یواشکی..
Iran, Islamic Republic of
با چنین نمایندگان، وزرا، شهرداران، فرمانداران، اساتید دانشگاهی هر روز وصله ناجوری را به جامعه اسلامی خود تحمیل خواهیم کرد.
United Kingdom
ای کاش میشد ایران را به ۲ قسمت تقسم می کردیم ۱ قسمت شما بهشتتون را با اختلاسگران و دزدان و نزولخوران و مدافعان و اسد و امثال اینها می ساختید و ۱ قسمت هم ما جهنممون را با اونها که دوست داریم
شاخص بهشت و جهنم قرآن است
Iran, Islamic Republic of
ما مدافع حرم هستیم

لفظ مدافع اسد درست نیست هر چند که در جنگ تحمیلی تنها کشوری که به ما کمک کرد همین کشور سوریه بود و اگر امروز ما از اسد هم دفاع کنیم جبران لطف مردم سوریه رو نکردیم

اما دوست عزیز اختلاس گران و دزدان و نزول خورها همونایی هستن که به مدافعان حرم لقب مدافعان اسد دادن

شما از کی داری حمایت می کنی؟!
دور اندیشی
Iran, Islamic Republic of
از طرفی سرزمین فلسطین شامل اولین قبله مسلمانان است و مزار بسیاری از پیامبران و اصحاب رسول خدا در این منطقه است
در حال حاضر چند قبرستان تاریخی که متعلق به اصحاب رسول خدا بوده خراب شده و تبدیل به سرویس بهداشتی و پارک شده

سرزمین طراحی شده به نام اسرائیل از فلسطین است و شامل ایران و خلیج فارس هم میشه و قراره از طریق تنگه هرمز به آب های آزاد دسترسی پیدا کنن
یعنی یک امپراطوری عظیم یهودی به نام اسرائیل قراره تشکیل بشه با یک پرچم

شایسته است اگر غیرت دینی نداریم لا اقل تعصب ملی داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات شما خيلي خوبه كجا درس خوانده اي ؟
Iran, Islamic Republic of
در قرآن دیدم خداوند می فرماید از پیروی شیطان بپرهیزید که او دشمن آشکار شماست

اما وقتی به یهود می رسد هشدار میدهد که یهود بدترین دشمن شماست

بنابراین سعی کردم تاریخ یهود رو تا به امروز مطالعه کنم و امروز با شناخت کامل شهادت میدم که بدتر از صهیونیست وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شما زیاد پای حرفهای حسن عباسی و رائفی پور نشسته ای و نقشه دنیا را وجبی تقسیم می کنی .
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تو هم پای صحبت های نتانیاهو نشستی
Iran, Islamic Republic of
اولا یک مشت نیست بلکه یک ملت است ملتی که از خانه و کاشانه خو رانده شده دو مسپله قدس است که به عنوان قبله اول مسلمین برای همه مسلمانان قداست دارد و باید برای آزالدی آ» قیام کرد و هزینه داد البته اگر مسلمان هستیم و در مرحله بعد یک انسان آزاده
Iran, Islamic Republic of
اولا اعراب معمولا خودشان را ملت عربی معرفی می کنند چون تا همین 60 سال پیش اساسا چیزی به نام کشور بین مسلمانان وجود نداشت .
ثانیا قبله اول مسلمانان یه کنیسه یهودی بود بعدا که مسلمانان فلسطین را تصرف کردند آن کنیسه یا عبادتگاه یهودی ها را خراب کردند و رویش مسجد القصی را ساختند . ثانیا به گفته شما ملت فلسطین که شما دارید برایشان یقه می درانید خودشان با اسرائیلی ها سازش کرده اند .رابعا هیچ کدام از اینها ربطی به مسابقه دادن ندارد . خامسا اینکه ظرف ده سال آینده تقریبا در تمام مسابقات ورزشی ما حتما به اسرائیلی ها برخورد خواهیم کرد .البته شانس بزرگی که آورده ایم این است که اسرائیل در حوزه کشورهای اروپائی مسابقه می دهد اگر آسیایی بود باید کلا در ورزش ایران را گل می گرفتیم می نشستیم تو ایران و فقط مسابقات داخلی انجام می دادیم .
Iran, Islamic Republic of
به کجا داریم میرویم آن از جناب کویتی پور که یک عمر با نواهایش دوخور بودم و لذت میبردم و امروزه از یک خواننده فاسد حرف میزند این هم از جناب کواکبیان که دارد برای ما نسخه میپیچد. اصلال این مدالها چه ارزشی دارد و چه کسانی به این مدالها ارزش داده اند که ما بخاطر بدست آوردن آن باید از آرمانهایمان چشم پوشی کنیم
مجید
Iran, Islamic Republic of
البته وقتی نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و استاد علوم سیاسی دانشگاه قدرت تجزیه و تحلیل این مسئله رو نداره از شما چه انتظاری است؟
ما از خودمان دفاع می کنیم. ما خاکریزهایمان را جلوتر بردیم. ما جلوی رژیم اشغالگر قدس را در قلسطین گرقتیم. صهیونیست قصد تصرف ایران، عراق، مصر، سوریه، مکه و مدینه رو داره. اگر ایران در مقابل اونها نایستاده بود تابحال به بسیاری از اهدافشان رسیده بودند.
قبول کرون هویت پرچمی بنام اسرائیل یک پیروزی بزرگ برای صهیونیست است. جنگ همیشه با با توپ و تانک نیست و قربانیان جنگ نباید الزاما همیشه ارتشیان و پاسداران و بسیجیان باشند. حالا یک وقتی هم یک کشتی گیر ما بخاطر عدم حضور در مقابل غاصبان قدس از رقابت ها حذف می شود، خب بشود‌. در راه دفاع از دین و کشورش اقدامی کرده است و ما قدر او را می دانیم.
چرا اینقدر شلوغش کردید؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کواکب منظورت همون قرم قرم گفتنه که بعدا عادی بشه؟
سقا
Iran, Islamic Republic of
بلطف خدا نفاق ،جماعت اصلاح طلب هر روز داره بیشتر عیان میشه ،اخیرا هم که تاجزاده خیلی صریح وشفاف گفته اصلاح طلب ها اعتقادی به ولایت فقیه ندارن ونباید ا ین اصل در قانون اساسی کشور مطرح میشد ،نه اینکه ملت از دشمنی وبغض این جماعت نسبت به امر ولایت بی خبر بوده باشن نه !
فقط صریح وشفاف تر مواضع خودشون رو دارن مطرح می کنن نمونه اش همین نظر اقای کواکبیان !!!!!
ان شاءالله این شفافیت حجت رو بر مردم تموم کنه وباعث بشه دیگه با رای خودشون امور حساس کشور رو دست عده ای لیبرال وخودکم بین و غرب زده ندن .
Iran, Islamic Republic of
رفیق جزء تیم نه غزه نه لبنانی؟ خوب لطفا تشریف ببر مرز و جانت رو فدای ایران کن بعدا وراث محترم از طرف روح مرحوم شما این نظر را بنویسین
United Kingdom
مدافعان بشار اسد
Iran, Islamic Republic of
خادم این را نگفت
گفت به سلیمانی اقتدا کنید
شعور خادم و‌ برخی مسئولین بیشتر است
Iran, Islamic Republic of
از این کار غیر انسانی تر نمی شود. ولی فرض محال می کنیم رفت و کشتی گرفت و اتفاقا شکست خورد حالا یا در فینال یا رفت رده بندی و دوم یا سوم شد. مسلمانی را هم می گذاریم کنار آن غیرت ایرانی که ازش دم می زنید اجازه می دهد برود کشتی گیرمان روی سکو بایستد و نماد یا همان پرچم این آدمکش ها برود بالا و سرودشان خوانده شود و پرچم مقدس ما زیر دست اینها قرار بگیرد و کشتی گیر ما بایستد نگاه کند و به احترامش سکوت کند و بعد همه دست گردن هم کرده و لبخند زنان عکس دورهمی بیاندازند و... بعد هم بگوییم آقا ما با این آدمکش ها و بچه کش ها دشمنیم بخدا! باور کنید!
Iran, Islamic Republic of
بازی افتتاحیه جام جهانی بسکتبال بین ایران و اسپانیا که در اسپانیا برگزار میشد رو به دلیل اینکه تلویزیون ملی !!! لیاقت پخش کردنش رو نداشت از شبکه اسراییلی yes sport می دیدم که گزارشگر هم به زبان عبری صحبت می کرد.
موقع پخش سرود ملی ایران، نه تنها سرود به صورت کامل پخش شد، بلکه گزارشگر هم با کمال احترام سکوت کرد.
صرفا جهت اطلاع شما
Iran, Islamic Republic of
دست شورای مطلقه نون درد نکنه با این احراز صلاحیتهاش..😂
علی
Iran, Islamic Republic of
انسانهای شرافتمند هیچ گاه اینگونه سخن نمی گویند
شما فرض کن ما بخواهیم برای اهواز که مشکل آب و هوایی دارد هزینه کنیم بعد یکی از مثلا شمال کشور بگوید که این چه ربطی به ما دارد و تا کی ما باید هزینه آنها را بدهیم ما که مشکل نداریم خودشان بروند مشکلاتشان را حل کنند!
مرزهای جغرافیایی اعتباری ان نه حقیقی و آن چیزی که حقیقی است مرزهای انسانیت در وهله اول و مرزهای اعتقادب و دینی است که مهمتر از بقیه مرزهاست
چطور بسیاری از کشورها حتی به فکر نابودی گونه ای از حیوانات یا گیاهان در کشورهای دیگر هستند و در این خصوص نیز با اعمال سیاست های کنترلی و فشار به هدف خود میرسند اما ما باید نسبت به ظلم آشکار به فلسطین بی تفاوت باشیم؟! بنابراین این حرفها از انسانهای شرافتمند نیست
در ضمن این اصلاح طلبان دارند برای عادی سازی روابط و به رسمیت شناختن اسراییل زمینه سازی میکنند
آفرین
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره):
ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، لکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت.
این ها برپادارندگان سلطه ابرقدرت ها هستند و سرسپردگانی هستند که
با هیچ منطقی خلع سلاح نمی شوند؛ و هم اکنون با تمام ورشکستگی ها دست از توطئه علیه جمهوری اسلامی و شکستن این سد عظیم الهی برنمی دارند.»صحیفه /جلد ۱۵ / صفحه۴۴۶.
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام حرف هایی گفتند که انگاری ده ها سال بعد از خودش را به وضوح میدید.
آن روشن ضمیر خیلی حرف های پرمغزی برای ما بجای گذاشت اما افسوس که فراموش کردند یا عمدا فراموش کردند.
رهبر معظم انقلاب هم حرفهای بسیار حرفها و گفته های دارای معانی عمیق ایراد فرمودند اما باز هم گوش بدهکار به این حرفها.
متاسفم. واقعا متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
یک روز رقص و آواز دخترکان بی عیب و ایراد میشود و روز دیگر به رسمیت شناختن ورزشکاران یک شبه دولت جنایتکار. حتما بعدش هم به رسمیت شناختن همان شبه دولت جنایتکار.
خداوند به همه ما صبر جزیل عنایت کند.
United Kingdom
اینقدر مریضید که رقص و شادی دختران ۸ ساله را نمی تونید ببینید .زندانی به نام ایران با زندانبانانی مثل شما
Iran, Islamic Republic of
... ...از نظر منطقی و حقوقی و عقلی و اعتقادی چیزی به نام کشور اسراییل وجود ندارد که برویم با آن کشور مسابقه بدهیم. اگر یکعده آمدند خانه شما را گرفتند آیا مالک آنند و آیا شما انتظار داری همسایه هایت با آن رفت و آمد داشته باشند؟ حتی اگر داشته باشند آن ها مالک خانه ات محسوب می شوند؟! اگر همه دنیا هم بگویند هست وقتی مای حلال زاده می دانیم نیست با کی برویم مسابقه بدهیم؟! با نیست که نمی شود مسابقه داد! اگر رفتی و با آن شخص مسابقه دادی یعنی قبول کردی می شود با زور مالک شد و ما هم این روش را قبول داریم. شما اینجا با شخص دیگر مسابقه نمی دهی و آن را هست نکرده ای بلکه زور و اشغالگری و ظلم و جنایت را قبول کرده ای و بهش هستی و رسمیت داده ای. عقب نشینی اینست. ارتجاع و عقب رفت اینست. عقب ماندگی ذهنی و فکری اینست.
حسینی کلشتری
Iran, Islamic Republic of
...
دکتر ممکلت هنوز فلسفه روبرو نشدن مارو با اسراییل نمیدونه . باباجون ما کشوری به نام اسراییل نمیشناسیم فهمیدی ؟
از رونالدوی پرتغالی یاد بگیر که به خاطر مواضعش علیه اسراییل چند سالی بهش توپ طلا ندادن .
Iran, Islamic Republic of
چه انتظاری داری دوست عزیز از این جماعت

یادته اون شخصیت اسرائیلی رسما اعلام کرد اینا از طرف ما با رژیم ایران در حال مبارزه هستن و براشون درخواست بودجه کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
این داستان مسخره و ساختگی رونالدو رو شنیدی، نرفتی حتی یک تحقیق کوچیک بکنی ببینی واقعیت داره یا ساخته ذهن مریض یک عده هستش
Iran, Islamic Republic of
ورزشکاران آمریکائی از مسابقه دادن با صهیونیست ها خوداری می کنند آن وقت نماینده ... کشور ما از صهیونیستها حمایت می کند
Iran, Islamic Republic of
هیچ ورزشکاری همین طوری نمی تونه به مسابقه ها ورود کنه مگر اینکه نماینده برگزیده یک ملت و فرستاده یک دولت باشه
وقتی ما با ورزشکار اسرائیلی مسابقه بدیم یعنی دولت اسرائیل رو به رسمیت شناختیم دو دیگه اون رو غاصب نمیدونیم

در واقع آقای کواکبیان داره میگه مردم بیایین دولت اسرائیل رو به رسمیت بشناسین
به رسمیت شناختن اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
هر ورزشکار نماینده یک ملت و یک دولت است

پذیرفتن مسابقه با یک ورزشکار یعنی به رسمیت شناختن ملتی و دولتی که این ورزشکار به نمایندگی از اونا آمده
مسخره است
Iran, Islamic Republic of
از شاخصه های منافق است که یک حرفی میزند و شکل دیگر عمل می کند

ورزشکاران نخبه های ورزشی یک کشور هستن و اگر ما با ورزشکاران اسرائیلی مبارزه کنیم به این معناست که اسرائیل رو به رسمیت شناختیم

وقتی ما اسرائیل رو به رسمیت بشناسیم یعنی دیگر غاصب بودن اسرائیل رو قبول نداریم

بعد مرگ گفتن ما دیگر چه معنایی دارد جز مسخره کردن خودمون؟!
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا تون رو بگید اما :

با مسابقه دادن با ورزشکار اسرائیلی رسما اسرائیل رو به رسمیت بشناسید

با تجارت با اسرائیل رسما اسرائیل رو به رسمیت بشناسید

با امضای قرارداد اف ای تی اف رسما اسرائیل رو به رسمیت بشناسید

( قرارداد اف ای تی اف که به ظاهر هدفش مبارزه با پولشویی است مدعی است که به دنبال این است که گلوگاه اقتصادی تروریست را شناسایی کرده و با آن مبارزه کند!
تروریست از سازمان ملل شامل ایران و حزب الله لبنان و ... می شود!
نماینده ناظر این قرارداد برای ایران، فرستاده های اسرائیل و آل سعود هستن! )
رو درواسی جرا آقای برادر؟
Iran, Islamic Republic of
یه هویی می گفتی مردم بیایین دولت غاصب اسرائیل رو به رسمیت بشناسید دیگه

یعنی واقعا کواکبیان که ادعا میکنه از علمداران انقلاب از زمان نوجوانی بوده هنوز نمیدونه که چرا نمی تونیم با نماینده های رسمی دولت غاصب اسرائیل مسابقه بدیم؟!
دون کیشو!
Iran, Islamic Republic of
بعضیا خود شوالیه پنداری دارن

یک زمانی همراه مردم با شاه مبارزه کردن که دست نشانده آمریکا و حافظ منافع اسرائیل بود

امروز به دنبال تطهیر چهره آمریکا و اسرائیل به هزاران ترفند و مکر هستن

فردا هم اگر سوژه ای برای مبارزه پیدا نکنن یا به آسیا بادی حمله می کنن یا جلوی آینه دچار خود درگیری میشن!
دم خروس یا قسم حضرت عباسی تو؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای کواکبیان اسرائیل دیگه غاصب و جنایتکار نیست؟

...
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما برو سلفیت را با موگرینی بگیر
بهروزپورعلی
Iran, Islamic Republic of
جهت استحضار دکتر کواکبیان که استادی دانشگاه را یدک میکشه و هنوز از درک بعضی مسائل غافل است.در حوزه بین الملل شناسایی کشورها به دو صورت انجام می گیرد
شناسائی دوفاکتو – De facto

اقدامی است که-به موجب آن ، یک کشور و یا حکومت نو استقلال ، به عنوان یک کشور مستقل ، که قادر به اداره و اعمال موثر قدرت در قلمرو تحت کنترل خود می‌باشد ، به رسمیت شناخته می‌شود؛ ولی این شناسائی ، هیچ گونه الزام و تعهٌد بین‌المللی ، در پی ندارد. از دیدگاه انگلیسی‌ها شناسایی دوفاکتو مناسبات دیپلماتیک کامل ، به دنبال ندارد و نمایندگان اعزامی سیاسی ، فاقد مصونیٌت سیاسی می‌باشند.

شناسایی دوژور – De jure



شناسایی دوژور، شناسایی بی‌قید و شرط یک دولت یا کشور جدید به عنوان دولتی مستقل که توانایی اعمال حاکمیت بر قلمرو و اجرای تعهدات بین‌المللی خود را دارد است. شناسایی دوفاکتو موقت است اما شناسایی دوژور شامل روابط کامل دیپلماتیک و مصونیت نمایندگان سیاسی کشور شناسایی شونده هم می‌شود. شناسایی دوژور، یک شناسایی قطعی ، کامل و غیر قابل لغو است و تنها راه بی‌اثر کردن آن، قطع کامل روابط دیپلماتیک و کنسولی با کشور یا حکومت شناسایی شده‌است
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
Iran, Islamic Republic of
...
ورزشکار ایرانی باید روز و شب تمرین کنه و بیخوابی بکشه و بره المپیک، اونوقت چون اجازه نداره با اسرائیلی مسابقه بده مجبورش میکنن انصراف بده و شاید دیگه نتونه تو اون مسابقات راه پیدا کنه. اونوقت اسراییلیه راحت بره مراحل بالا و به مدالم برسه. ...
Iran, Islamic Republic of
این وظیفه مسئولین سیاسی کشور و وزارت خارجه است که باید مسیر رو برای دوستان ورزشکار ما هموار کنه

این یک مبارزه است و مبارزه ای است که موجب شده بین ورزشکاران هیبت اسرائیل شکسته شده و می بینیم حتی فلان ورزشکار آمریکایی حاضر به مبارزه با نماینده اسرائیل نشد

این یعنی شروع یک نبرد جهانی بر علیه اسرائیل که ما تو را به رسمیت نمی شناسیم
Iran, Islamic Republic of
یعنی دقیقا چکار کنه؟
میشه توضبح بدی؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی انقلاب رو شروع کردیم همه گروهک ها میگفتن باید با رژیم شاه وارد جنگ مسلحانه بشیم و با شعار نمیشه پیروز شد اما ما ایستادیم و پیروز شدیم

بلافاصله بعد از انقلاب تحریم شدیم و هم زمان فعالیت گروهک های داعشی در ایران که هنرشون ترور و بمب گذاری و جاسوسی بود، جنگ بر ما تحمیل شد و باز عده ای گفتند پیروزی محال است اما ما ایستادیم و پیروز شدیم

امروز هم اگر مردان سیاست به جای دست دادن های پشت پرده و یواشکی و تبریک گفتن روز تشکیل دولت غاصب اسرائیل به فلان شخصیت صهیونیست ، در عرصه جهانی محکم بایستند و مواضع خود رو اعلام کنن قطعا پیروز خواهیم شد

این وعده صریح خداوند است و ما بارها اون رو تجربه کردیم
خداوند به صراحت در قرآن از ملائکه نشاندار و سپاهیان خود در آسمان و زمین سخن گفته می فرماید شما باید در راه حق محکم بایستید و قطعا پیروزی از آن شما خواهد بود و وعده خداوند قطعی است

از طرفی خداوند تأکید می کند تسلیم خواست دشمن بشید من شما را به دشمن واگذار می کنم در این صورت او بر شما مسلط خواهد شد و خوار می شوید
Iran, Islamic Republic of
مدالی که بعد از به رسمیت شناختن اسراییل بدست میاد ارزشی نداره
حامد
Iran, Islamic Republic of
تکلیف ما مشخص است شما خبر نداری. تکلیف اینه که هیچ وقت با ورزشکاران رژیم غاصب کودک که بزرگ ترین کشور ماست مسابقه ندهیم. ارزش نداره به خاطر یک مسابقه ورزشی به یک رژیم جنایت کار نامشروع مشروعیت بدیم، بغلشون کنیم، احترام بزاریم بهشون و ...

البته اینا کلا هر روز می خوان هر ارزشی رو فدای چیزای بی ارزش کنند. مثلا حیا رو فدای دیدن یک مسابقه ورزشی کنند، انسانیت رو فدای یک مسابقه بی خاصیت بکنند ...
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر این رفتار ورزشکاران ایرانی مورد توجه برخی ورزشکاران خارجی قرار گرفته و برخی از مسابقه با نماینده رژیم غاصب اسرائیلی امتناع می کنن و این در حالی است که ورزشکاران ایرانی مورد تشویق دولت قرار میگیرن ولی ورزشکاران دیگر کشورها مورد توبیخ دولت خودشون واقع میشن

با این حال هر سال شاهد حضور جوانمردانی در عرصه مسابقات جهانی هستیم که حاضر نمیشن این رژیم غاصب رو به رسمیت بشناسن و این موضوع باعث شده اسرائیل بشدت احساس خطر بکنه
Iran, Islamic Republic of
کدام ورزشکار خارجی با نماینده اسرائیل مسابقه نداده یادم میاد میراسماعیلی تو المپیک یونان مسابقه نداد حریف بعدی از کشورهای شمال آفریقا بود که رفت حاضر شد ما دقیقا شدیم کاسه داغ تر از آش
Iran, Islamic Republic of
شخصی از الجزایر ، ورزشکاری از آمریکا و چندین نمونه دیگر که الان نام شون رو حضور ذهن ندارم

شاید تعداد شون چشمگیر نباشه اما این جریانی است که راه افتاده و بزودی فراگیر خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر در خصوص این موضوع در صلاحیت شورای عالی انقلاب فرهنگی است البته در جلسه ای که رییس جمهور در ان نباشد
Iran, Islamic Republic of
احتمالا منظورت شورای عالی امنیت ملی بود. نه ؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...متأسفانه امروز کشور ما را بعنوان یک هیولا در منطقه معرفی کردند و با این سبک از اعراب نادان حاشیه ی خلیج همیشه فارس اخاذی می‌کنند که عامل این ندانم کاری ها اولا ترسیم نقشه های از پیش طراحی شده ی انگلیسی ست که برای کشورهای جهان سوم می‌پیچند و دوما دیپلماسی ضعیف ما از بعد از انقلاب بوده که دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنیم لذا با این عملکرد بسیار ضعیف در حوزه‌های فرهنگی و روابط بین الملل ، دیگر نیازی به دشمن نداریم
...
عبدا.....
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالى
جناب كواكبيان عزيز! ايكاش جنابعالى جزو خانواده
محترم شهدا وفارغ التحصيلان دانشگاه امام صادق
(ع) نبوديدوآبروى اين دو قشررا هم نمى برديد!!!
برادر عزيز اين صندلى فكسنى مجلس واين پستهاى بى ارزش چيه كه شما ارزشها بر آمده از
نفس امام بزرگوار(ره) را هم به حراج مى گذارى و
قابل معامله مى پندارى ؟! فأين تذهبون؟!!
Iran, Islamic Republic of
تاسف
شعورسیاسی یک غیردیپلمات مثل خادم از خیلی از مدعیان دروغین اصلاحات بیشتر است
Iran, Islamic Republic of
راست میگه دیگه! آخه کجاش عجیبه؟
شما مرگ بر آمریکا میگید و با امریکایی ها تو ایران کشتی هم میگیرید!
بچه های خوب جهان نیوز، باز دکتر خنگ بهتون سفارش کار داد؟
Iran, Islamic Republic of
جناب کوکبیان و امثاله
شما میتوانید خصیتین اسرائیلیها و آمریکاییها و حتی اروپاییها را مالش بدهید، اما یقین داشته باشید از شما تشکر نخواهند کرد، حداکثر مثل برجام به شما خواهند گفت: وظیفه‌تان را انجام داده‌اید.
سؤال اینجاست که امثال حضرتعالی چرا فقط در این قبیل موارد ... فعل توانستن را کامل و جامع صرف میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
توی اتاق فکرهاشون فکر کردن که اولین قدم برای به رسمیت شناسی رژیم صهیونیستی، بازی کردن تیم های ورزشی با نمایندگان این رژیم است. بعد که این هم انجام شد یواش یواش فشار میارن که خود رژیم صهیونیستی را به رسمبت بشناسیم.
Denmark
کواکبیان فعلا البته فعلا ، روش نمیشه بگه باید اسراییل رو به رسمیت بشناسیم و داره مقدمه چینی میکنه
Iran, Islamic Republic of
کجاش عجیبه؟ خب راست میگه خود فلسطینی ها مشکلی با اسرائیل ندارن اگه تندرو های ایران بگذارن
Iran, Islamic Republic of
مردم فلسطین سال هاست در حال مبارزه هستن مانند قیام عزالدین قسام که به دلیل خیانت افرادی که معتقد به مذاکره با اسرائیل هستن شکست خورد و انقلابیون همه به شهادت رسیدن

مانند یاسر عرفات که تمام نیروهای سازمان آزادی بخش فلسطین رو علی رغم میل مردم فلسطین طی یک توافق با اسرائیل خلع سلاح کرد و تا مردم آمدند ببینند چه انفاقی افتاده اسرائیل بر مناطق وسیعی از فلسطین سلطه پیدا کرد

از طرفی فلسطین یکی از مهمترین سرزمین های اسلامی است مانند شهر مکه و خانه کعبه
مسجد الاقصی اولین قبله ما مسلمانان در این کشور است و هرگز نباید بدست یهود بیفتد حتی اگر همه مردم فلسطین هم تسلیم یهود شوند
Iran, Islamic Republic of
شما نماینده مردم فلسطینی؟توصیه میکنم برای شناخت مردم فلسطین با کویتی ها هم صحبت بشی که زمان اشغال این کشور به گفته خودشون از دست جنایات مزدوران فلسطینی به سربازان عراقی متوسل میشدند مگر همین داعش کم عضو فلسطینی داشت
Iran, Islamic Republic of
... یک ایران الاصل بود آیا باید گفت همه ایرانی ها خائن خصوصا تهرانی ها خائن و قاتل هستن؟

اگر در بین مردمی خائن وطن فروش نباشه هرگز دشمن بر اونا مسلط نمیشه

اما ما مدافع مرزهای اسلام هستیم و فلسطین بعد از مکه و مدینه مهمترین سرزمین اسلام است

البته می تونید تاریخ مبارزه مردم فلسطین رو هم مطالعه کنید و ببینید به سر این مردم چه آمده و با چگونه با سنگ جلوی یک ارتش تا دندان مسلح ایستاده اند
Iran, Islamic Republic of
در جنگ تحمیلی نیروهای صدام با سخت جنگیدن اما هم زمان لشگر بدریون عراق هم که یک ارتش مردمی بود در کنار بچه های با صدام می جنگید

یاد بگیریم از حق دفاع کنیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یاد سالاد فلسطینی افتادم که باید از لیست غذای خط هواپیمایی انگلیس حذف بشه
یزدی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد صهیونیستی خوبی است ظاهر جو برهمه اثر نموده
مرگ بر اسرائیل خاصب
مرگ بر انگلیس خبیث
مرگ بر آمریکای جنایتکار
.مرگ بر فرانسه صهیونیست