دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
۳۲
عیادت سرلشکر جعفری از بسیجی مجروح جنایت دراویش

فرمانده سپاه: دست بسیجی‌ها بسته نبود شیطنت‌ها در نطفه خفه می‌شد/ بوسه بر دست بسیجی فداکار +تصاویر

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 596850
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی از امید خسروی بسیجی جانباز حادثه آشوب خیابان پاسداران عیادت کرد و دست این بسیجی را بوسید.
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به اینکه عده‌ای با انواع سلاح و امکانات مختلف در نقطه‌ای از پایتخت قلعه‌ای برای خود بنا کرده بودند و با سستی‌ها و کاستی‌هایی که در مراحل قبلی ایجاد شده بود فکر می‌کردند می‌توانند به قلدری خود ادامه دهند، گفت: با همت جوانان مومن، غیور و انقلابی و شهدایی که در راه امنیت و مقابله با فتنه تقدیم کرده‌ایم دشمنان به جایی نخواهند رسید.

وی تاکید کرد: همه این جانفشانی‌ها در دل صحنه‌های پرخطر برای حفظ انقلاب، اسلام و ایران عزیز ماست.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه امنیت بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: همه این امنیت را مدیون غیرت و مردانگی جوانان کشورمان هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران پی در پی درحال توطئه علیه کشورمان هستند و تجربه ثابت کرده است در همه فتنه‌ها به خصوص از 20 سال پیش به بعد اغتشاش‌ها دلایل مختلفی داشته و معاندین با تعداد اندکی فرصت طلب در پی آشوب و بهم ریختگی کشور بودند.

وی گفت: متاسفانه در این میان مخالفان نظام فرصت سازمان دهی، آموزش و دسترسی به فضای مجازی بدون کنترل پیدا کردند که اگر این کنترل‌ها محکم بود و نیروهای امنیتی و بسیجی دستشان این طور بسته نبود و محدودیت نداشتند، این شیطنت‌ها بسیار زودتر در نطفه خفه می‌شد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه هر حادثه‌ای که با برخورد قاطع جوانان غیور این مرز و بوم روبرو شد به سرعت پایان یافت، افزود: سال 78 دشمنان با زمینه‌های سیاسی وارد معرکه شدند که با بصیرت مردم انقلابی نقشه آنها نقش بر آب شد و این بار به بهانه نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی به دنبال اغتشاش و سوء استفاده بودند که آن هم با حضور جدی مردم انقلابی و جانفشانی شهدایی مانند شهید حدادیان چه در فتنه دی ماه و چه در غائله خیابان پاسداران آن هم به جایی نرسید اما باید مردم بصیر باشند و بدانند دشمن دست از کار نمی‌کشد و به سرعت و به هر بهانه‌ای برای ناامنی ایران اسلامی زمینه‌سازی می‌کند.

وی تاکید کرد: باید با اقدام به‌موقع و هوشمندانه جلوی همه زمینه‌های ناآرامی را گرفت و به راحتی می‌توان زمینه‌ها را مدیریت کرد و از بین برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از بین بردن زمینه‌های سوء استفاده دشمنان وظیفه مسئولان و نهادهای اجرایی کشور است و باید در این باره اقدامات جدی را عملی کنند.

سردار سرلشکر جعفری در پایان با بیان اینکه باید مردم غیور ایران اسلامی قدردان خون شهدا و ایثار جانبازان و خانواده های آنان باشند، گفت: امید خسروی برای امنیت این مرز و بوم تا مرز شهادت رفت و او از این پس جزء ایثارگران عزیز ایران اسلامی است.

امید خسروی نیمه شب یکم اسفند امسال در اغتشاشات فرقه‌ای خیابان پاسداران توسط آشوبگران از ناحیه سر آسیب جدی دید که به بیمارستان منتقل شد و از همان لحظه اقدامات درمانی بر روی وی آغاز شد.

این بسیجی دلاور هفت روز در حالت کما بود که روز گذشته به لطف خدا و کوشش پزشکان به هوش آمد و علایم حیاتی وی هم اکنون ثبات لازم را دارد.
 
بوسه فرمانده سپاه بر دست بسیجی که در ماجرای غائله خیابان پاسداران جانباز شد + عکس
 




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمش گرم

خدا حفظ کنه اقا عزیز رو
Iran, Islamic Republic of
درود به غیرتش
Iran, Islamic Republic of
سخن فرمانده سپاه در مورد بسته بودن دست بسیجی ها در جریان اغتشاش اشرار بسیار مهم است. نیروی انتظامی بی سلاح و بسیجیان دست بسته! چه جریانی با موضوع تامین امنیت شهر و کشور اینچنین رفتار می کند؟
Iran, Islamic Republic of
کلی سوالات مهم و اساسی بوجود آمده که باید از جناب شخص اول دولت فخیمه دوازدهم پرسید.
Iran, Islamic Republic of
خدا، دشمنان بسیج رو لعنت ابدی کنه. چه از بین مردم، چه از بین مسؤولین.
خلخالی
Iran, Islamic Republic of
قطع کنید ان دستهایی که در اینچنین موارد دست بسیجیان عزیز و فداکار را میبندند تا اروپاییان به انها احسن گویند
Iran, Islamic Republic of
دست بسته یعنی چی
یعنی آر پی جی نداشتن؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ سلاحی نمی خواد
اجازه دستگیری و انتقال از تجمع
یونس
Iran, Islamic Republic of
امنیت ایران فقط بخاطر مردمش هست
همین مردم کوچه و بازار .
و بسیج یعنی مردم
امید
Iran, Islamic Republic of
مگر مسول نظم نیروی انتظامی نیست بسجیها چکاره اند
علی
بسیجی ها ازخود گذشته انداگر بسیجی ها نبودندالآن مملکت ویران شده بود.
Iran, Islamic Republic of
...
محمدعلی
به کوری چشم دشمنان بسیجی نورچشم همه مردم ایران است.
Iran, Islamic Republic of
بسیج کمک نیروی انتظامی است
Iran, Islamic Republic of
شان بسیج و بسیجی را تا حد تایر زاپاس نیروی انتظامی پایین نیاوریم. بسیجی باید مورد احترام ترین قشر در جامعه باشد و فرهنگسازی کند نه این که در اذهان از او یک چماقدار بسازیم. بسیج باید مامن همه آحاد ملت باشد مثل زمان جنگ و اصولا اینگونه استفاده نابجا از نام بسیج میتواند در صورت بروز جنگ احتمالی به شدت به کشور ضربه بزند. بسیجی حقیقی عاشق مردم کشورش است و نباید ناتوانی پلیس را پوشش دهد. این عزیزان هم که دغدغه امنیت داخلی دارند بهتر است رسما وارد نیروی پلیس شده و نگذارند دشمنان ,بسیجی را دشمن مردم معرفی کنند. بسیج مدرسه عشق است و در خصوص حفظ امنیت هم باید ریشه ای و بنیادین عمل کرد که نکردیم و نمیکنیم و بجای علتها با معلول ها میجنگیم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی رهبر عزیز مان فرموده اند
بسیجی باید وسط میدان باشد تا فضیلتهای اصلی انقلاب زنده بماند
لطفا در لباس دوست تضعیف نکنید
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه با کسانی که امنیت مردم رو به خطر می اندازند باید با اشد مجازات روبرو شوند ولی کسانی که بخاطر اخذ مطالبات گروهی وصنفی دست به اعتراض میزنند باید به مطالباتشان طبق قوانین اساسی پیگیری شود متاسفانه در دوران اعتراض مردم به وضعیت های موجود جامعه از جمله اقتصادی اجتماعی فرهنگی سیاسی وغیره به مخالفت با اصل نظام تشبیه میشود و اول کسانی که برای پراکنده کردن این اعتراضات حضور می یابند افراد لباس شخصی وعموما بسیجیان می باشند که این امر در نهایت به درگیری و زد خورد میانجامد.اکثر مردم هم از ورود افراد لباس شخصی به اینگونه اعتراضات دل خوشی ندارند
Iran, Islamic Republic of
بسیجی لباس شخصی نیست بسیجی رسما لباس پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی را پوشیده است . کج فهمی تا کجا؟
Iran, Islamic Republic of
من یک بسیجی هستم و تا هر کجا لازم باشد در مقابل پادوهای سیاسی و عمله های آشوبگر خیابانی محکم و استوار ایستاده ام.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از بسیجیانی که اینگونه فکر میکنند در دل مردم جایی ندارند.این انقلابی انقلابی بود مردمی،انتظار بنیانگذار این انقلاب آن بود که همه احاد ملت از هر گروه وطایفه ای زیر سایه وحدت واسلام در مقابل زور وستم دوشادوش هم باشند وبرای سعادت همه تلاش شود ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا نحوه تفکر یک بسیجی چگونه باید باشد؟ بگذارد پادوهای سیاسی و عمله های اغتشاش گر هر کاری خواستند بکنند؟
برعکس این تفکر یعنی عدم امنیت سیاسی و اجتماعی. آیا مردم مخالف این تفکر هستند؟ آیا عاقلانه است ؟
مردم دنبال چه تفکری هستند؟
تفکری که از ماهواره ها به گوششان میرسانند؟
تفکرهای لیبرال و دمکرات و یا هر چیز دیگری جز اسلام واقعی؟
نخیر عزیز برادر. بسیجی و سپاهی تکلیفش مشخص است. مردم باید چشم و گوششان را به اسلام واقعی و مقام معظم رهبری باز کنند.
ناصری
Iran, Islamic Republic of
بسیجی در زمان جنگ از ارج و قرب فراوانی برخوردار بود و حقیقتا هر کس هر لحظه اراده میکرد میتوانست بسیجی باشد اما متاسفانه پس از پایان جنگ آمدند ابروی بسیج را درست کنند زدند چشمش را هم کور کردند. بسیج باید یک تشکیلات مجزا از سپاه باقی می ماند و در آن به همه ملت اجازه حضور میدادند فارغ از هر نوع نگاه و پوشش و سلیقه و دیدگاه جناحی
اما متاسفانه این فرصت پیش آمده را از همه گرفتند و کم کم به این تشکل عظیم مردمی چهره ای خشن و امنیتی و تا حدی در تقابل با جمع کثیری از ملت دادند. حتی سینماگران اهل بسیج نظیر ده نمکی به این مسئله در فیلم هایشان اشاره دارند و یا آن صحنه از فیلم خداحافظ رفیق که در آن روح یک شهید به یک ایستگاه ایست و بازرسی اشاره می کند و میگوید: اونا کی هستن که لباسای ما رو پوشیدن و...
خلاصه این که یک لباس شخصی با تعریف عرفی آن اصلا قرابتی با یک بسیجی حقیقی لشکر روح الله خمینی(ره) ندارد و بسیجی های واقعی هنوز هم در بسیاری از شهرها و روستاهای کشور تنها دغدغه شان کمک به مردم است و اصلا حاضر نیستند آسیبی حتی به یک ضد انقلاب معاند بزنند. آنها به خاطر آرمانهای دینی و خاک وطنشان جنگیدند و قبول کنیم که از نظر خیلی ها یک بسیجی خوب یک بسیجی مرده است
Iran, Islamic Republic of
آقای ناصری این چه کج فهمی است . یا کج فهمی یا معاند و مخالف بسیج .
اگر بسیجی حاضر نباشد آسیبی به یک ضد انقلاب معاند بزند پس دیگه برای چی اسم خودش را گذاشته بسیجی !
Iran, Islamic Republic of
به مطلب درستی اشاره کردید اقای ناصری
Iran, Islamic Republic of
بسیجیها در زمان جنگ هم مظلوم بودند
همین انگهایی که امروز به مدافعان حرم می زدند
به بسیجیان هم می زدند
توی ادارات بسیار بد با آنها برخورد می کردند
...
یزدی
Iran, Islamic Republic of
درود برسردارانی چون شما
Iran, Islamic Republic of
سردار تو دهن شهردار بزن یا آتش به اختیار میزنیم
Iran, Islamic Republic of
ابلفضل!دستتون بسته است اوضاتون اينه باز بود لابد....
Iran, Islamic Republic of
آقا عزیز عزیزی
امام خمینی رضوان الله تعالی علیه
Iran, Islamic Republic of
اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.
Iran, Islamic Republic of
پس نتیجه میگیریم که اونایی که دست بسیج رابستن در شهید شدن و ناامنیه ایران و تهران مقصر هستند بلکه مقصر اصلی اونا هستن
...