جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

گرگین: تولیدات تلویزیون بر سینما اثرگذار است

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 596392
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن تشریح دستاوردهای جشنواره جام‌جم گفت: جشنواره جام‌جم با تأثیر بر ارتقاء کیفی تولیدات سیما می‌تواند در بلندمدت بر تولیدات سینمایی هم تأثیرگذار باشد.
گرگین: تولیدات تلویزیون بر سینما اثرگذار است
به گزارش جهان نيوز، جمشید گرگین مجری، کارشناس و بازیگر پیشکسوت تلویزیون درباره برگزاری جشنواره جام‌جم گفت: نفس برگزاری یک جشنواره اتفاق خوبی است و اصولا رویدادی که موجب انبساط خاطر و نشاط جمعی باشد بسیار لذت‌بخش است. چه بهتر که چنین رویدادی به عیارسنجی تولیدات تلویزیون با کیزان مخاطب بالا اختصاص داشته باشد.

گرگین تأکید کرد: از این نظر برگزاری جشنواره جام‌جم بسیار حرکت پسندیده‌ای است و ای کاش صداوسیما این عیارسنجی را به صورت سالیانه برگزار کند. برگزیدن نخبگان هر حوزه و تقدیر از آن‌ها ارتقا کیفیت را به‌دنبال خواهد داشت و سطح کیفی برنامه‌سازی در تلویزیون را هم بالا می‌برد.
این بازیگر پیشکسوت معتقد است: جشنواره جام‌جم می‌تواند در میان تولیدکنندگان و برنامه‌سازان ایجاد رقابت کند، به خصوص که در چند سالی که این رویداد برگزار نشد، جای خالی آن به‌شدت احساس می‌شد.

گرگین ادامه داد: عوامل تولید تلویزیون به خصوص در حوزه سریال‌سازی و سینما یکی هستند و بسیاری از کارگردانان به نام امروز سینمای ایران برخاسته از تلویزیون هستند. می‌بینیم بسیاری از سینماگران خوش‌نام و زبردست هم از سینما به تلویزیون می‌آیند. با توجه به همین همراهی و برادری میان سینما و تلویزیون، جشنواره جام‌جم با تأثیر بر ارتقاء کیفی تولیدات سیما می‌تواند در بلندمدت بر تولیدات سینمایی هم تأثیرگذار باشد.

وی در پایان تصریح کرد: در مجموع برگزاری جشنواره‌ای مانند جام‌جم اتفاق بسیار مبارکی است و درست مانند زمانی که دو تیم فوتبال مطرح پایتخت با یکدیگر مسابقه می دهند؛ تلاش هر یک برای پیروزی در رقابت به ارتقاء کیفیت تیم ملی کشور منجر می‌شود، جشنواره جام‌جم و جشنواره فیلم فجر در حوزه سیما و سینما هم می‌توانند با تکریم نخبگان حوزه فیلم‌سازی و سریال‌سازی در مجموع زمینه‌ساز ارتقاء هنر ایران شوند و کیفیت تولیدات نمایشی کشور را بالا برند.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *