پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

جعبه سیاه هواپیما تحویل دستگاه قضا شد +عکس

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 596008
فرماندار شهرستان دنا گفت: جعبه سیاه به شهر سی سخت منتقل شده است.
جعبه سیاه هواپیما تحویل دستگاه قضا شد +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، عباس بهشتی روی افزود: جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج تحویل دستگاه قضایی شد.

وی اظهارکرد: جعبه سیاه هواپیمای مفقودی پس از عملیات جستجو امروز یکشنبه، 13 اسفندماه از محل وقوع حادثه سقوط در ارتفاعات دنا به پایین انتقال و هم اکنون در اختیار شواری تامین برای سیر مراحل است.

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته گفته بود: با توجه به اینکه در چهاردهمین روز عملیات جستجو اولویت ما انتقال پیکر جانباختگان بوده جعبه سیاه هواپیمای تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا انتقال داده نشد.

۱۴ نفر از نیروهای امدادی شامل کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی، ارتش، هلال احمر، سپاه و نیروهای محلی شب گذشته در ارتفاعات دنا ماندند. همچنین دو محموله از پیکر جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا منتقل و تحویل پزشکی قانونی شده است. این محموله قطعاتی از پیکرهای جانباختگان زن و مرد بود که با دو بالگرد هلال احمر انتقال یافتند.

زمان انجام عملیات جستجوی پیکر جانباختگان بستگی به شرایط منطقه و وضعیت ارتفاعات پایین دارد که عمق برف بیشتر و ممکن است شیارهایی وجود داشته باشد. عملیات جستجو و انتقال پیکرهای جانباختگان تا روز جمعه که پیش بینی شده هوا مساعد است ادامه خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه نارنجیه
100
Iran, Islamic Republic of
جعبه پیدا شد چه فایده یا کوه دنا مقصر هست یا خدا رحمت کنه خلبان هواپیما چرا چون نمایندگان مجلس ودولت معامله گر هستند ودر نهایت بخاطر منافع شخصی که دارند همدیگر را لو نمیدهند ...
Iran, Islamic Republic of
از وقتی هواپیماها سقوط میکنن انچنان درباره جعبه سیاه صحبت میشه و خبر رو با اب و تاب بیان میکنن که ادم خیال میکنه اگه جعبه سیاه پیدا بشه ، تمام کشته ها زنده میشن.
چند ماه دیگه اعلام میکنن علت حادثه فلان چیز بود؛ خب که چی؟؟
کشته ها زنده شدن؟؟