شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

اعزام نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به کامرون

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 595697
به گزارش پایگاه خبری 'القدس العربی'، رژیم صهیونیستی به منظور کمک به رژیم کامرون برای سرکوب اعتراضات مردمی، نیروهای نظامی همراه با تجهیزات کامل به این کشور اعزام کرده است .
اعزام نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به کامرون
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، رژیم صهیونیستی قراردادهای تسلیحاتی هنگفتی با رژیم های سرکوبگر آفریقا بسته است. اشغالگران قدس همچنین متعهد به اعزام نیروی نظامی به این کشورها به منظور سرکوب اعتراضات مردمی شده است.

این پایگاه خبری به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی 'واللا ' اعلام کرد که ' پاول پیا' رئیس جمهوری کامرون با استفاده از یگان های امنیتی و نظامی ویژه که توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی آموزش داده می شوند، اقدام به سرکوب کردن تظاهرات و اعتراض های مردمی طی یک سال و نیم گذشته در این کشور کرده است.

کمک های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به کامرون شامل ارسال سلاح و یگان کماندو دریایی است که اقدام به مبارزه و سرکوب فعالان کامرونی کردند. پایگاه صهیونیستی مذکور ادعا کرد که حاکم کامرون با طغیان اهالی مناطق انگلیسی زبان این کشور مواجه شده و با ارسال یگان های ویژه شامل افسران و نظامیان صهیونیستی مجهز به جدیدترین سلاح ها، اقدام به سرکوب آنها کرده است.

مناطق انگلیسی زبان کامرون از دهها سال پیش از ظلم و تبعیض دولت این کشور رنج می برند، به طوری که یک سال و نیم گذشته اهالی این مناطق با برگزاری راه پیمایی اعتراض آمیز مخالفت خود با اقدامات دولتی را ابراز می کنند تا اینکه رئیس جمهوری کامرون تصمیم به سرکوب این اعتراض ها به زور اسلحه کرد و برای تحقق این هدف از نیرو، آموزش و سلاح صهیونیستی کمک گرفت.

کامرون از اکتبر 2016 تاکنون شاهد بحران سیاسی سخت در مناطق هم مرز با نیجریه است . تظاهرات و اعتراض ها از طریق اعتصاب معلمان، حقوقدانان، وکلا و اساتید دانشگاه ها نشان داده می شود. این در حالی است که دستگاه های امنیتی وابسته به دیکتاتور کامرون به شدت مشغول سرکوب کردن اعتراض ها هستند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی و فعالان جمعیت های حقوقی برخی تظاهرکنندگان توسط نیروهای امنیتی کامرون کشته و یا اعدام شده اند و حمله به دانشگاه ها ، دانشکده ها و مراکز تجاری و خانه ها در این کشور ادامه دارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسراییل ,تروریست دولتی مورد حمایت آمریکا مایه ننگ جهان بشریت